2021-04-12, 18:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Är det inte märkligt att de inte fått in väskorna ännu?
Kan de vara så att alla får stanna....

En del måndagar har dom fått in väskorna väldigt sent, ca kl 19. Sedan har dom 1 timme på sig att packa och lägga in i slussen. Är nästan bättre så, när dom ändå ska välja kläder smink osv, istället för att ställa in väskorna i slussen redan vid 16-17.
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alltså hur arg jag än blir på Simon och hans beteende i samband med tävlingar så hör och häpnad föredrar jag honom framför AD. Alla dagar i veckan! Just pga hans förmåga att vilja visa oss alla sidor, bra som dåliga och där emellan är han underhållande, han bjuder på sig själv trots att det skulle kunna resultera i färre supporters med allt tokeri. Därmed sagt så gillar jag inte hans beteende när han blir en bitter och dålig förlorare och det måste han jobba bort för det han blir då är inget jag står för.

Om AD tror att han ska kunna vinna detta genom att vinna tävlingar och spela God Almighty så tror han jävligt fel. Värsta jag vet är skenheliga människor som vill belysa hur otroligt bra personer de är.

++++++1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Är det inte märkligt att de inte fått in väskorna ännu?
Kan de vara så att alla får stanna....

Dom brukar få packa väskorna oavsett, så dom är nog bara sena med att skicka in dom
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
vadå "fixa till potatismoset" kom precis in i liven och det är ju flytande ffs?? Ser vidrigt ut.
Såg du den innan på utegården? Troligtvis inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
vadå "fixa till potatismoset" kom precis in i liven och det är ju flytande ffs?? Ser vidrigt ut.
Jag kollade inte aktivt, men tror att spisen dog mitt i så allting blev typ helt fuckat?
2021-04-12, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
En del måndagar har dom fått in väskorna väldigt sent, ca kl 19. Sedan har dom 1 timme på sig att packa och lägga in i slussen. Är nästan bättre så, när dom ändå ska välja kläder smink osv, istället för att ställa in väskorna i slussen redan vid 16-17.

Ahh så kanske det kan vara trodde kanske det skulle bli en liten twist idag
2021-04-12, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Adrin kanske mörkade vissa delar av den historien, men den var ändå i grunden sann?
Som spioner och undercover-poliser blir tränade att göra.

Så Lasse kanske i verkligheten VAR EN HUND! 🐶
😱😱😱😱😱😭😭😭😭😭
Låt oss nu tro att Lasse är en 🦜🦜🦜. Det är det enda intressanta som hänt med Adrian.
2021-04-12, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag kollade inte aktivt, men tror att spisen dog mitt i så allting blev typ helt fuckat?

vilken gång i ordningen är det som den där spisen går sönder, kan man få veta vilket märke det är så man aldrig behöver begå misstaget att köpa en sån, den verkar vara under all kritik...
2021-04-12, 18:27
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Eller hur!
Gillar egentligen inte Emelie alls, men allt tjat om Lill Vickan har fått mig att omvärdera henne totalt.
Hon är ju en jättegullig tjej! Inte alls en surpuppa! 😅

Ja jag har börjat följa henne mycket mer nu när jag läser så mycket om henne här. Heter man Lill Vickan tänker jag på typ en gullig liten "Lilla MY", Då får man vara lite surpuppa, bara gulligt ju.

Lill Vickan 4-EVER ❤️😂
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Låt oss nu tro att Lasse är en 🦜🦜🦜. Det är det enda intressanta som hänt med Adrian.

Jag fattar inte vad AD ens gör i BB för enligt mig är han den mest malplacerade person i huset?
Medlem
Judith är ju verkligen en hejare till kock. Hur svårt är det att göra potatismos. Istället har hon gjort potatissås 🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Såg du den innan på utegården? Troligtvis inte.

Varför har potatismoset varit på utegården? 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in