Årets bb låt måste ju vara den sämsta. Det märks att de inte orkat lägga ner vare sig tid eller resurser. Den låter som något nån fixat ihop på en timme.
Senast redigerad av Virgo1 2021-04-12 kl. 18:14.
Jag får ju lite dåligt samvete då hon uppenbarligen inte bör vara där inne eller alls passar in. Men HON ÄR SÅ FÖRBASKAT JOBBIG ATT JAG VILL ÅKA DIT OCH SLUTA AV DEN LILLA MÄNGD BEBISHÅR HON HAR PÅ HUVUDET!!! Så! Nu fick jag ut mig det också!
Hahahahah! Men jag vet, det är så svårt att sortera känslorna och tankarna. ALLDELES KLUVEN.
Som vanligt sitter Adrian vid köksön när andra lagar mat men gör ingenting själv, sitter bara och väntar på att ta först och mest. Trött på den människan.
Edit: Nu dukar han tydligen men försökte få med Mergim på denna tunga uppgift.
Haha minns deras konversationer om ifall dom någonsin skulle kunna åka tunnelbana igen.
Nej men.. det är lite rart ändå. Hade varit fint att få ta del vad som hände i deras huvuden samt deras ansiktsuttryck när de klev ut i samhället och reaktionerna från folket var noll.
Dessutom är han extremt selektiv med vad han berättar om sig själv och sitt liv. Det lilla han nämnt har målat upp en bild av en snäll, mysig och omtänksam person som älskar barn. Jag ser sprickor i fasaden
Glöm inte Lasse. Helt sjukt att han berättar om en sådan sak när han försöker upprätthålla sin hittepå-persona. 🦜🦜🦜