2021-04-12, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Jeg tror dere fullstendig misforstår politiets arbeids metoder. Hensikten med å si at det er en draps sak, var å fremtvinge ett bevis på at hun er i live. Siden de ikke fikk noen slik bekreftelse fra GM.

Hensikten med siktelsene er også å tvinge TH og RU til å si noe mer. Det er ikke slik som dere tror at politiet er sikker på at hun er drept og at det finnes en drapsmann.

Retten mener det er skjellig grunn til mistanke.
Citera
2021-04-12, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Folk er lei av å høre min hypotese, men jeg tror fortsatt alle barna hjalp TH med dette. Teori og begrunnelse kan søkes opp for den interesserte.
Dette at både mann og barn mistenkes for å ha noe med forsvinningen å gjøre, er horribelt.
Citera
2021-04-12, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Retten mener det er skjellig grunn til mistanke.
Retten spillet med politiet, for at GM skulle bli tvunget til å sende et bevis på at hun lever.
Citera
2021-04-12, 15:46
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ja, og vi kan være helt sikre på at liket av AEH aldri blir funnet.
...hvilket TH fortalte «alle» med den skyhøye dusøren. Hvis målet hadde vært å nærme seg løsesummen, ville han økt beløpet betraktelig.

I stedet lovet han en dusør langt over det vanlige fordi gjerrigknarken visste han aldri måtte ut med den summen. AE er tilintetgjort for lengst.
Citera
2021-04-12, 15:47
Medlem
Citat:
Retten spillet med politiet, for at GM skulle bli tvunget til å sende et bevis på at hun lever.

Da begynner det å nærme seg en konspirasjonsteori fra din side
Citera
2021-04-12, 15:48
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Dette at både mann og barn mistenkes for å ha noe med forsvinningen å gjøre, er horribelt.
Forsvinningen til stakkars AE er HORRIBEL, ingenting trumfer det.

Edit: Det gjelder å holde alle muligheter åpne, også de utenkelige.
Senast redigerad av Slettsnoken 2021-04-12 kl. 15:50.
Citera
2021-04-12, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
...hvilket TH fortalte «alle» med den skyhøye dusøren. Hvis målet hadde vært å nærme seg løsesummen, ville han økt beløpet betraktelig.

I stedet lovet han en dusør langt over det vanlige fordi gjerrigknarken visste han aldri måtte ut med den summen. AE er tilintetgjort for lengst.
Hvordan skulle TH kunne finne folk som ville utføre dette oppdraget, du mener har funnet sted ?
Citera
2021-04-12, 15:59
Medlem
Citat:
Da begynner det å nærme seg en konspirasjonsteori fra din side
Konspirasjon mot GM, ja kanskje det
Citera
2021-04-12, 15:59
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Hvordan skulle TH kunne finne folk som ville utføre dette oppdraget, du mener har funnet sted ?
Her tror jeg ingenting er overlatt til tilfeldighetene, alt er nøye planlagt i årevis(jfr gamle avisartikler om uløste drap), ingen utenom familien er involvert og kjenner til den mørke sannheten. Muligens fattet australieren mistanke til noe, og stakk klokelig til hjemlandet.
Senast redigerad av Slettsnoken 2021-04-12 kl. 16:10.
Citera
2021-04-12, 19:01
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ja jeg vet det, men allegrageller visste ikke det, så derfor svarte jeg ham på det, med link til video om Sprox skostørelsen
Tack för det!! Hade gått mig helt förbi.
Citera
2021-04-12, 20:07
Medlem
Citat:
Så RU er lurt trill rundt uten at han skjønner det selv
tror ikke han er lurt ellers ville han tilstått bortføring. Blir han avslørt nå venter 21 år og et ødelagt liv når han kommer ut. Ingen kryptofabrikk.
Citera
2021-04-12, 20:11
Medlem
Citat:
Rett etter pågripelsen av RU omtalte han seg selv om "Nyhetskjendis" i bio-en. Skulle nesten tro han forventet å bli pågrepet selv.
kanskje det er en del av villedningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in