2021-04-12, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Längtar!!
SLUTVILAT!!!! KÖR DAGFEST TILL DAG 100! Eftersom det inte sker jackshit något efter 22.00.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
HAHA, älskar kafferave rycks med här hemma med kaffemuggen i handen mellan två möten!

Wohoooooooo!!!!
Något extra i det kaffet kanske?
Medlem
Här är jag beredd att förstå Nardos, jag hade fått spel om folk höll på sådär, men å andra sidan så har ju hon stört folk med sitt skrikande osv, så antar att det blir lite payback.
2021-04-12, 15:01
Medlem
burialhexs avatar
Gick Simon och dog någonstans efter 20min dans?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
HAHA, älskar kafferave rycks med här hemma med kaffemuggen i handen mellan två möten!

Wohoooooooo!!!!
Hahaha jag med!! Sitter i soffan med datorn i knät och diggar med till musiken

kaffekaffekafferep EYYY
rep i kaffe kafferep SÄG TILL DOM
kafferep kafferep kaffekaffekafferep YEEYY

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Något extra i det kaffet kanske?

KAFFEKASK? hahaha
2021-04-12, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Här är jag beredd att förstå Nardos, jag hade fått spel om folk höll på sådär, men å andra sidan så har ju hon stört folk med sitt skrikande osv, så antar att det blir lite payback.
Hon har varit störigast av alla sedan start. Nu får hon smaka på sin egen medicin, äntligen. Sedan ska man inte ligga och SOVA mitt på dagen. Sova och putta burk, kul TV.
2021-04-12, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hon har varit störigast av alla sedan start. Nu får hon smaka på sin egen medicin, äntligen. Sedan ska man inte ligga och SOVA mitt på dagen. Sova och putta burk, kul TV.

Hahah fast hon sa inget när dom höll på i rummet ens.
2021-04-12, 15:03
Medlem
Citat:
Narcos vårdhem 🤢🤮. Hon kan bättra på sitt anseende genom att kamma afrot och gå och ta ett riktigt jobb! Mitt heta tips...
2021-04-12, 15:04
Medlem
Citat:
Kan förstå irritationen av att bli väckt, men det är trots allt mitt på dagen och hon är med i ett tv-program som ska vara underhållande för tittarna. Hon kan inte förvänta sig att få sova precis när och var hon vill liksom. Obvi att BB tänker så eftersom de drog in musiken i rummet.
2021-04-12, 15:04
Medlem
Citat:

Det var ju produktionen och inte deltagarna dock, detta är big brother, ligga och sova kan hon göra hemma. 😉
2021-04-12, 15:05
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Visst är det så, det är det som är tjusningen med BB.

Absolut. Och en sak till jag gillar är att man får en inblick i hur ens egna känslor fungerar. Den man älskat i början kan man plötsligt komma att avsky och vice versa.
Själv var jag ett stort fan av Judith i början. Nu tål jag henne inte längre.
Och Simon åker jojo på min lista. Ibland är han så skön och hysteriskt rolig, men ibland är han bara pinsam och jobbig. Jag vet inte riktigt var jag ska placera den killen.
"Ett psykologiskt experiment" javisst. Men inte bara för deltagarna, utan även för mig som tittare.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in