2021-04-12, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/funn-av-levninger-i-tvedestrand-stammer-fra-kvinne.2aZ_B4wfx?utm_source=vgfront&utm_content=ho vedlopet_row1_pos1

Ja, og vi kan være helt sikre på at liket av AEH aldri blir funnet.
Citera
2021-04-12, 14:26
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Så RU er lurt trill rundt uten at han skjønner det selv
Det tror jeg. RU er en løsmunnet pingle som TH aldri ville involvert i selve drapet på sin kone, kun en nyttig idiot som fungerte som et slags uvitende «muldyr» i kryptoplottet.

Han ville ha avslørt både seg og TH for lengst dersom han med vitende og vilje hadde en rolle i drapet.
Citera
2021-04-12, 14:29
Medlem
Var noen her som nevnte insta til MPU. Finner den ikke, og hva var interessant der? Utenom venn som var drapsdømt? Hva skulle han ha for rolle i dette?
Citera
2021-04-12, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Det tror jeg. RU er en løsmunnet pingle som TH aldri ville involvert i selve drapet på sin kone, kun en nyttig idiot som fungerte som et slags uvitende «muldyr» i kryptoplottet.

Han ville ha avslørt både seg og TH for lengst dersom han med vitende og vilje hadde en rolle i drapet.

Mulghet det og, men TH må ha hatt minst én medhjelper. Hvem tror du dette er?
Citera
2021-04-12, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Var noen her som nevnte insta til MPU. Finner den ikke, og hva var interessant der? Utenom venn som var drapsdømt? Hva skulle han ha for rolle i dette?

Rett etter pågripelsen av RU omtalte han seg selv om "Nyhetskjendis" i bio-en. Skulle nesten tro han forventet å bli pågrepet selv.
Citera
2021-04-12, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio

Hvordan vet du det?
Citera
2021-04-12, 14:34
Medlem
Citat:
Rett etter pågripelsen av RU omtalte han seg selv om "Nyhetskjendis" i bio-en. Skulle nesten tro han forventet å bli pågrepet selv.

Var ikke det RU som gjorde? Mulig jeg husker feil. Hva skulle hans rolle isåfall være tror du?
Citera
2021-04-12, 14:37
Medlem
Citat:
Hvordan vet du det?

Det har vært vesentlig for TH for ikke å kunne knyttes til drapet. Han har også forsøkt å lage et falskt kidnappingsmotiv for å ta fokus vekk fra hans egentlige motiv.

Vanskelig å dømme noen uten lik og motiv
Citera
2021-04-12, 14:38
Medlem
Citat:
Var ikke det RU som gjorde? Mulig jeg husker feil. Hva skulle hans rolle isåfall være tror du?

Det var MPU. Hans rolle kan jeg bare spekulere i.
Citera
2021-04-12, 14:42
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Mulghet det og, men TH må ha hatt minst én medhjelper. Hvem tror du dette er?
Folk er lei av å høre min hypotese, men jeg tror fortsatt alle barna hjalp TH med dette. Teori og begrunnelse kan søkes opp for den interesserte.
Citera
2021-04-12, 14:43
Medlem
Citat:
Det var MPU. Hans rolle kan jeg bare spekulere i.

Ja spekulerer i vei? Når var han ‘nyhetskjendis’? I forbindelse med futurum mennene?
Citera
2021-04-12, 15:38
Medlem
Citat:
Jeg tror dere fullstendig misforstår politiets arbeids metoder. Hensikten med å si at det er en draps sak, var å fremtvinge ett bevis på at hun er i live. Siden de ikke fikk noen slik bekreftelse fra GM.

Hensikten med siktelsene er også å tvinge TH og RU til å si noe mer. Det er ikke slik som dere tror at politiet er sikker på at hun er drept og at det finnes en drapsmann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in