2021-04-12, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Du medför så sällan med något subjektivt överhuvudtaget, så fort någon ifrågasätter Nardos-hatare så ska man placeras in i ett fack. Försök inte att måla upp mig som en fanatiker när jag ifrågasätter vad ni ser på.

Men då kanske jag är blind då vem vet, håll du dig till armé-fjanteri i diverse sociala medier medan jag håller mig borta från det då det där är lite utanför min radar. Jag har varken intresse eller behov av Instagram och annan skärp för att konsumera en dokusåpa.

Men låt Nardos då from nu vara min dokusåp-gudinna och jag kan absolut ingå i någon Nardos-armé - men kom även ihåg att vi nu konstaterat det och ge mig bättre svar nästa gång. Jag är här i tråden för ett delat intresse dvs Big Brother samtidigt som jag tillfullo skiter i vem som syns i rutan bara jag matas med lite drama vilket sällan sker.

Förutom förra veckan då, Nardos sket fullständigt i vad människor grät över, visst tygla hon till sig lite men annars fortsatte hon med temat oavsett hot och risker om att bli utfryst vilket genetera i bra TV med mycket gråt och skitsnack - den typ av TV som jag vill se. Så förra veckans vinnare var helt klart Nardos, förlorade Simon och Adrian.

Ett dolt guldkorn från förra veckan: Pedram - jag tycker att han tog veckan otroligt bra, faktiskt bäst av alla killar om inte hela gruppen tom med undantag det psykbryt som han fick samtidigt som hela gruppen hade en meltdown. Gillar att han tog sin nedgradering med ro och ett leende. Pedram klättrar därför nu från delad sista plats med allihopa upp till en tredje plats. Ettan delad Simon och Nardos, tvåan Dennis.

Hur ser du själv på veckan som gick då? Vems armé och Instagramgäng tillhör du? Eller är du flexibel och ändrar dina favoriter likt jag?

Judith var min första favorit, inte längre.
Simon var min favorit men föll förra veckan.
Nardos klev upp till Simons plats förra veckan men ligger ändå tight med honom.
Adrian var även han en favorit även han en gång men verkligen inte längre.
Dennis gillar jag starkt efter militärveckan.

Jag stirrar mig inte autistiskt blint på en enda deltagare som jag hurrar på hela vägen till final så lägg ner med armé-snacket. Jag följer en dokusåpa och inte en person.

En vänlig undran här, du har Nardos som favorit att vinna big brother, vad är det som gör att du gillar henne så mycket? Vad har hon bidragit med? Vad tycker du att en vinnare av BB ska ha som du tycker Nardos har?

Jag är genuint nyfiken. För mig ska en vinnare av big brother ha underhållit mig jämt över hela säsongen, dagarna ska inte mestadels bestått av gnäll, jag vill ha sett en jävla kämparanda i varje tävling, personen ska inte ha varit elak på veckobasis, inget spel för kamerorna, personen ska varit lyhörd och medmänsklig, kommit med idéer, inte varit egoistisk i en grupp med andra människor.

Ja du förstår. Är nyfiken på vad Nardos har som gör att du tycker just hon ska vinna.
2021-04-12, 09:37
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Såg inte detta.Men denna Eritrean ser sig mer förnäm en alla i huset,gode gud om någon ifrågasätter henne
Lite synonymer på hennes beteende

Storhetsvansinne

Megalomani, Högfärdsgalenskap, Sjukligt maktbegär, Högfärdsmani, Paranoia, Självförhävelse, Hybris
Fiffigt är det att dra rasistkortet så fort någon ifrågasätter ens beteende/agerande, det får snabbt den som ifrågasätter att tystna, livrädd att bli kallad rasist.
Ordet rasist tappar alltmer sin innebörd, jag skiter fullständigt om någon kallar mig rasist hade det varit för 10 år sedan hade jag blivit i det närmaste chockad men nu rycker jag bara på axlarna.
2021-04-12, 09:40
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Såg inte detta.Men denna Eritrean ser sig mer förnäm en alla i huset,gode gud om någon ifrågasätter henne
Lite synonymer på hennes beteende

Storhetsvansinne

Megalomani, Högfärdsgalenskap, Sjukligt maktbegär, Högfärdsmani, Paranoia, Självförhävelse, Hybris
👏
Mitt i prick! 😁
2021-04-12, 09:41
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
En vänlig undran här, du har Nardos som favorit att vinna big brother, vad är det som gör att du gillar henne så mycket? Vad har hon bidragit med? Vad tycker du att en vinnare av BB ska ha som du tycker Nardos har?

Jag är genuint nyfiken. För mig ska en vinnare av big brother ha underhållit mig jämt över hela säsongen, dagarna ska inte mestadels bestått av gnäll, jag vill ha sett en jävla kämparanda i varje tävling, personen ska inte ha varit elak på veckobasis, inget spel för kamerorna, personen ska varit lyhörd och medmänsklig, kommit med idéer, inte varit egoistisk i en grupp med andra människor.

Ja du förstår. Är nyfiken på vad Nardos har som gör att du tycker just hon ska vinna.

Tycker nog att Tanja stämmer bäst in på din beskrivning av hur en vinnare skall vara!!!
Bannlyst
Garanterat så kommer först Judith att räddas och sen kommer dom ta in Simon och Stephanie i annexet.
Nästa vecka vill jag se Joel, Pedram och Judith sitta, och 2 måste åka hem.
Konstigt att ingen lämnat frivilligt än 🤷🏻‍♂️
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Mergim måste hänga löst hela veckan, denna vidriga varelse som sprider sitt etter som ett osynligt gasmoln i huset kan inte vara kvar.
2021-04-12, 09:42
Medlem
Dukanva85s avatar
Hoppla, sovmorgon idag?
2021-04-12, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Garanterat så kommer först Judith att räddas och sen kommer dom ta in Simon och Stephanie i annexet.
Nästa vecka vill jag se Joel, Pedram och Judith sitta, och 2 måste åka hem.
Konstigt att ingen lämnat frivilligt än 🤷🏻‍♂️
Det blir Peddot och Joel som åker. Aldrig att de låter Rovdjuret lämna så hårt produktionen har kämpat för att få henne kvar.
Bannlyst
Produktionen har husmöte på måndagar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Självklart, jag ser inte programmet längre med en favorit för hela säsongen i åtanke. Jag insåg det någonstans under farmenveckan att det inte fungerar med dessa deltagarna eftersom dom ändrar sitt beteende hela tiden - förutom Tanja då. Nardos är väl lite av en favorit för jag gillar hennes rakrygghet, hon tar folk åt sidan, hon säger ifrån direkt, hon säger ändå vettiga saker om det är svårt för henne att förmedla det kortfattat. Samtidigt, så avskyr även jag "EEEEHEYYY MACARENA HEY HEY EYYYYHOOO" men det definierar inte hela Nardos utan bara en störig del av henne - inte en negativ.

Jag gillar även Simon idag, mindre efter förra veckan men jag kan ju inte avsky honom för att säg jag skulle störa mig på hans tics med ögonbrynen.

Men med det sagt, jag väljer numera veckofavorit istället för en favorit. Simon och Nardos ligger väl närmast hjärtat men trots det röstade jag inte på Simon idag iom hur dåligt han uppförde sig förra veckan och att han faktiskt dödade mycket potential för mycket drama i TV. Samtidigt som det inte betyder att jag inte skulle rösta på honom nästa vecka om samma tre personer skulle få stanna men är nominerade då. Hade Pedram suttit löst - och då är jag inget större fan av Pedram, så hade jag röstat kvar honom idag. Han skötte veckan otroligt bra.

Jag vill ha mer av såna här hårda teman där man verkligen får se vem som gasar fullt för miljonen och utför temat, reglerna, etc bäst.
2021-04-12, 09:47
Bannlyst
Kanske ingen åker ikväll p.g.a strulet med röstningen i appen, kan ju sluta hur som helst 🤷🏻‍♂️
2021-04-12, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Kanske ingen åker ikväll p.g.a strulet med röstningen i appen, kan ju sluta hur som helst 🤷🏻‍♂️
Det blir som första eller andra veckan där det var samma sak och ingen fick lämna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in