Citat:
Ursprungligen postat av
Tanakh
Ser vi på samma DC verkligen? Jag upplever inte att det är Nardos-TV som det skrivs förutom med generalveckan som undantag. Jag ser lika mycket Emelie prata om killar, Madde prata om Adrian, Adrian knuffa en burk, Judith prata om sig själv osv som jag ser Nardos.
Det lär vara det att ni retar er på Nardos som lägger henne mer på minnet än om dom filmar Adrian 15 min, Madde 15min, sen Nardos 15 min och sedan Emelie 15 min.
Alla lika ointressanta men den som väcker känslor hos er känns som den enda som visats. Bete er nu, Nardos är inte favoriserad åtminstone inte i liven. Jag gillar Nardos, ogillar hennes skrik. Men det är ett faktum att hon spenderar mycket tid ensam i sovrummet medan gruppen leker lekar i soffan eller bara har det allmänt gött. Det är sådär 75% av ett dygn som hon inte är värd kameratid och inte heller får kameratid. Undantaget generalveckan.
Är du kanske befälhavaren i Nardos så kallade armé som tittar in här i tråden med jämna mellanrum, för att ständigt och reservationslöst hylla och försvara din sinnessjuka "gudinna"?
Du är ju antingen fullständigt blind eller lika genomkorkad som din älskade Nardos, hon är i DC MINST 70 % av tiden och hennes stora propagandaapparat som kallas "avsnitten" är ju bara en enda stor vinkling till hennes favör och smutskastning av hennes huvudkonkurenter!
Så lägg ner, din fanatiska Nardos-Taliban!
Du är ju exakt lika ständigt upprepande och superjobbig som din efterblivna idol för fan!
Hylla henne på Instagram istället, låt oss slippa din pinsamma hyllninsretorik här på Flashback är du gullig?