2021-04-12, 02:19
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Sluta titta hon kommer vara med till finalen och vinna.
Så säger orten

Ja det har du rätt i. Varför tittar man egentligen undrar jag varje dag..Men har dragit ner på tittandet just av denna anledning. Har inte ofta liven igång längre eftersom det är 99% Nardos Show.
2021-04-12, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Älskar att du skriver ”wakanda” och sedan påstår att du skiter i hennes hudfärg hahahah. Kallas vardagsrasism.
vet du vart jag har fått det ifrån...nardos själv.
2021-04-12, 02:20
Medlem
Citat:
Klart man tänker på att skydda en svart kvinna i detta forum där det kryllar av rasister och homofober.

Ja men skriv det till dom som skriver rasistiskt då?? Inte till folk som har åsikter, när du skriver så verkar det bara som att du är provocerad att inte alla tycker som dig.
2021-04-12, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
vet du vart jag har fått det ifrån...nardos själv.

Alltså snälla bullshihtzu jag lever för dig
2021-04-12, 02:21
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Klart man tänker på att skydda en svart kvinna i detta forum där det kryllar av rasister och homofober.

Bara för att man ogillar att Nardos får extrema fördelar av BB-produktionen och mest kameratid betyder det inte att man per automatik är rasist.
Precis som att man inte är homofob för att man tycker att Judith är riktigt äcklig med sitt sexofredande.

Men det är klart att det är lätt att slänga fram raskortet så fort det är nåt för att göra sig till offer
2021-04-12, 02:23
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det har du rätt i. Varför tittar man egentligen undrar jag varje dag..Men har dragit ner på tittandet just av denna anledning. Har inte ofta liven igång längre eftersom det är 99% Nardos Show.
De flesta har redan gett upp de har sämre tittarsiffror än ett billigt matprogram från Nordkorea.
2021-04-12, 02:25
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
De flesta har redan gett upp de har sämre tittarsiffror än ett billigt matprogram från Nordkorea.

Det märks inte minst på den här tråden... Den är rätt död på kvällarna nu.
2021-04-12, 02:27
Medlem
Citat:
Bara för att man ogillar att Nardos får extrema fördelar av BB-produktionen och mest kameratid betyder det inte att man per automatik är rasist.
Precis som att man inte är homofob för att man tycker att Judith är riktigt äcklig med sitt sexofredande.

Men det är klart att det är lätt att slänga fram raskortet så fort det är nåt för att göra sig till offer

Okej men hata på produktionen då? Hata inte på nardos för att kameramannen filmar henne mer än andra?
2021-04-12, 02:28
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:

Allt handlar inte om hudfärg. Idiot.
2021-04-12, 02:30
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Det märks inte minst på den här tråden... Den är rätt död på kvällarna nu.
Självklart. Skicka in en svart snorunge som kan precis ingenting utan att skrika med sin käft och kalla det drama sen sitter man på Flashback och snackar nonsens. Vad finns att diskutera. En afrikana som skiter fullständigt i andra med sitt meningslösa tugg om ingenting. De har hittat idioter som är beredda att tolerera att hon spöar upp dom och sedan lipar dom. Sjukt.
2021-04-12, 02:31
Medlem
Citat:
Hahah men skillnaden är väll att du använder ordet på ett hånfullt sätt? Eller har jag fel?
varför skulle det vara hånfullt välgjord film med duktiga skådespelare
2021-04-12, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Andledningen till att steph klarat sig tidigare är att simons fans röstat kvar henne, men nu när simon sitter så kommer steph inte att få simons röster = hon är fucked.

Malmen1 kan du snälla göra en fortsättning följer på deltagarna 🤣🤣 skratta så jag skrek rakt ut när jag läste det du skrivit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in