2021-04-12, 02:09
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Hade varit kul, men förstår att hon inte gör det. Nardos är en häxa
Lugna dig nu. Negern är prio för BB, de har redan tappat tittare för ingen vill se henne men de skiter i det.
2021-04-12, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Men alla var ju redan vakna i det rosa rummet?😂

Och?? 🤣🤣 om man skriker att någon ska vara tyst som en jävla häxa i FLERTAL minuter kan hon väl själv hålla käften. DUBBELMORALLLLLLLL värsta jag skådat faktiskt
2021-04-12, 02:11
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Spännande att hon inte ber Mergim sluta skrika och skratta. Nu var det helt plötsligt inte lika viktigt att visa hänsyn till det turkosa rummet.

Vidrig. Synd att inte Emelie påvisar dubbelmoralen.

Eller hur? Hela huset ska tändas och alla ska vara vakna tills prinsessan har hittat sin piercing.. Snart börjar hon skrika igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hmmm du själv postade nyss en helt förvriden historia av vad som hände och sades mellan Emelie och Nardos. Allt för att lyfta den sistnämnde. Jag har inget till övers för någon av dessa 2 och kan säga att det är du som försöker förvrida och manipulera bort sanningar.

+10000000!!!!! Kunde inte sagt det bättre själv. Applåder 👏👏👏👏
Medlem
Citat:
Det hade väll BB gjort mot vem som helst, ni vill bara hitta anledningar till att hata på nardos. Hon är faktiskt den enda som vågar säga ifrån tillskillnad från er konflikträdda svenskar😂

Hahaha va?
Säga ifrån mot vad.....produktionen?

DU har väl inte glömt den exceptionella och icke konflikträdda Simon Ejdertoft
2021-04-12, 02:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Okej men hata på BB då och inte nardos? Inte hennes fel att dom gör som hon säger hahahah. Ni är bara så ledsna att era favoriter inte blir behandlade som prinsessor!

BBs lyxbehandling av henne har fått mig att störa mig på henne så ja..Bra jobbat BB Hade gillat henne bättre om hon inte fick glassa fram på en räkmacka som en drottning genom hela säsongen. Det är inte rättvist eller intressant att bara se en deltagare nästan hela tiden i kamerorna.
2021-04-12, 02:13
Medlem
Citat:
När fan har folk mått dåligt över det? Om något har hon bara uttryckt hur hon känner och sagt hur det är. Hon är en av de som inte snackar skit och står upp för folk när det snackas bakom deras rygg. Hon gör så mkt bra men ni väljer att haka upp er på små saker. Snälla ni tål bara inte när en svart tjej vågar prata och ta för sig!

Oj oj du ska dra det kortet?? Du är den som tar upp rasfrågan i detta, själv tänker jag inte ens tanken på hennes hudfärg. Det är du som tänker på det 🤣🤣 wtf?? Skäms du inte
2021-04-12, 02:14
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
BBs lyxbehandling av henne har fått mig att störa mig på henne så ja..Bra jobbat BB Hade gillat henne bättre om hon inte fick glassa fram på en räkmacka som en drottning genom hela säsongen. Det är inte rättvist eller intressant att bara se en deltagare nästan hela tiden i kamerorna.
Sluta titta hon kommer vara med till finalen och vinna.
Så säger orten
2021-04-12, 02:14
Medlem
Citat:
När fan har folk mått dåligt över det? Om något har hon bara uttryckt hur hon känner och sagt hur det är. Hon är en av de som inte snackar skit och står upp för folk när det snackas bakom deras rygg. Hon gör så mkt bra men ni väljer att haka upp er på små saker. Snälla ni tål bara inte när en svart tjej vågar prata och ta för sig!
jag skiter i om hon är svart grön eller rosa prata och ta för sig är en sak vara fullblods egoist är en annan. Och ring akuten till wakanda nu för hennes piercing har trängt in i fontanellen som aldrig växte igen på henne
2021-04-12, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Oj oj du ska dra det kortet?? Du är den som tar upp rasfrågan i detta, själv tänker jag inte ens tanken på hennes hudfärg. Det är du som tänker på det 🤣🤣 wtf?? Skäms du inte

Klart man tänker på att skydda en svart kvinna i detta forum där det kryllar av rasister och homofober.
2021-04-12, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag skiter i om hon är svart grön eller rosa prata och ta för sig är en sak vara fullblods egoist är en annan. Och ring akuten till wakanda nu för hennes piercing har trängt in i fontanellen som aldrig växte igen på henne

Ahhahahah du som skriver detta är den roligaste på länge 🤣🤣🤣 bästa!!! Du får alla mina applåder ja lovar 👏👏👏
2021-04-12, 02:19
Medlem
likebananass avatar
Vad förväntar ni er när de knör in bottenskrapet av samhället. De flesta är lågbegåvade och slickar sig om käften för miljonen. De kör upp sin respekt i röven och slickar arslet på alla för pengarna. De blir lika bra polare som 2020 dvs snacka skit om varandra efter BB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in