2021-04-11, 15:57
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
CÖ sitter nog på väldigt mycket, men var finns bevisen?
Kanske läge att ge polisen tillgång på alla chattar honom og Viktor imellan?
Citera
2021-04-11, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Just nu jobbar CÖ bara i egen sak men när detloppet är kört, vilket det redan är för HD kommer inte ta upp detta fall så kan jag tänka mig att han ger sig fan på att VK ska med i fallet. CÖs ord har inget värde för en resning men han kanske sitter på en del annat av värde. Vad vet jag men kanske VK vet mera om den saken? Skrev inte VK brev till CÖ under häktningsperioden, kanske han vill hålla sig på god fot med CÖ av en viss anledning?
När kan det bli möjligt att få veta om CÖ får prövningstillstånd? Brukar det ta lång tid?
Citera
2021-04-11, 23:52
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Just nu jobbar CÖ bara i egen sak men när detloppet är kört, vilket det redan är för HD kommer inte ta upp detta fall så kan jag tänka mig att han ger sig fan på att VK ska med i fallet. CÖs ord har inget värde för en resning men han kanske sitter på en del annat av värde. Vad vet jag men kanske VK vet mera om den saken? Skrev inte VK brev till CÖ under häktningsperioden, kanske han vill hålla sig på god fot med CÖ av en viss anledning?

Om jag får gissa så tror jag att C Ö är ganska apatisk just nu. Han är överbevisad av sin egen dumhet. Att försöka belasta V med skuld hjälper inte C ett dyft. Den enda som har något att förlora på en ny juridisk prövning är V. Det skulle vara om C har någon form av hämndbegär på V men det tror jag inte , om han har något iq och har vaknat upp ur sin drog tillvaro så inser han nog att livet är kört och borta för honom nu under lång tid. Inte mkt han kan göra åt det.
Citera
2021-04-12, 00:01
Medlem
Om VK tog livet av åtminstone en av dem så lär det svida för CÖ.Men loppet är kört och han får ta smällen.
Citera
2021-04-12, 00:10
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackniggeryoe
Om VK tog livet av åtminstone en av dem så lär det svida för CÖ.Men loppet är kört och han får ta smällen.

Ja så kan det vara , men C Ö var fortfarande initiativtagaren till det hela och ytterst drivande. Inget mirakel kan rädda C Ö från livstiden som jag ser det.
Citera
2021-04-12, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
Du maskerade inte den text du citerade Annars håller jag ju absolut med, vare sig Viktor eller Christoffers namn behövs att maska. Men Chr*ster är inte dömd for något, vilket var ditt poäng till att börja med.
Oj, ok du citerade fel. Ditt svar var till @terpentino.Jag har aldrig skrivit att Ch*iste* är skyldig till nåt. Jag känner honom. Jag citerade @terpentino att "C******* +Viktor ihop blir fel". Maskerade gjorde jag också. Du får läsa en gång till, däremot var det du som inte maskade namnet.
Citera
2021-04-12, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Långt inlägg och många påpekanden, ändå vet du inte vad de bägge GM heter? Det namnet du skriver nu i tråden C******* + Viktor kan bli väldigt fel. Är du med?

Här kan du läsa om mitt inlägg rätt igen.

Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
Du maskerade inte den text du citerade Annars håller jag ju absolut med, vare sig Viktor eller Christoffers namn behövs att maska. Men Chr*ster är inte dömd for något, vilket var ditt poäng till att börja med.
Citera
2021-04-12, 00:28
Medlem
Båda skall ha livstid
Citera
2021-04-12, 00:35
Medlem
EjSvensks avatar
[quote=blackniggeryoe|75467755]Båda skall ha livstid[/Q

Instämmer , ofattbart att inte rätten kom fram till det beslutet med.
Citera
2021-04-12, 08:04
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Oj, ok du citerade fel. Ditt svar var till @terpentino.Jag har aldrig skrivit att Ch*iste* är skyldig till nåt. Jag känner honom. Jag citerade @terpentino att "C******* +Viktor ihop blir fel". Maskerade gjorde jag också. Du får läsa en gång till, däremot var det du som inte maskade namnet.

Citat:
Här kan du läsa om mitt inlägg rätt igen.
Detta var svårt att fatta, eller hur?
Det här är ot så det räcker, men eftersom du säkert tänker fortsätta skriva här på fb så forsöker jag en sista gång:
Här er en bild på ditt inlägg, der DU CITERAR utan att maska DET DU CITERAR. Om du vil skydda Chr*sters namn är det ju inte särskilt smart att göra; även om det ursprungliga innlägget (som, ganska riktigt, du INTE skrev, utan CITERADE) redigeras så vil inte DET DU CITERADE redigeras, utan fortfarande vara kvar. https://imgur.com/a/xZOzThj

Sedan så maskar jag inte vare sig den dömda Christoffer eller Viktor. Som jag också skrev.
Citera
2021-04-12, 11:08
Medlem
zeligs avatar
Är VK fortfarande på fri fot? Eller har han behövt ställa in sig?
Nån som vet vilken anstalt han hamnade på?
Citera
2021-04-12, 12:14
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zelig
Är VK fortfarande på fri fot? Eller har han behövt ställa in sig?
Nån som vet vilken anstalt han hamnade på?
Han ska väl ha lite härligt sommarlov först, lr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in