2021-04-11, 23:09
Medlem
Fick en chock. Pedram plockar ur diskmaskinen
2021-04-11, 23:09
Avslutad
BB - "Adrian, var vänligen att rätta till din mikrofon"

Var vänligen att ta av din mössa skulle dom ha sagt.
2021-04-11, 23:11
Medlem
Jaha nu tog Steffi över och Pedros lommade iväg
2021-04-11, 23:11
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Usch så fult isf! (Gällande Jaqie.)

Gällande Dompa så kollade jag klippet på insta nu och där var det faktiskt han och inte Adrian som var med. Alltid något.

Måste ha varit något klipp jag sett på Adrians egna insta då och där är det ju mer givet att de plockar fram det

Jag tror förvisso inte att klippet på Adrian på tronen var med i avsnittet heller i rättvisans namn. Men hans töntiga dans med Mergim och Nardos var det såklart. Den enda gången han "bjuder till" på festerna..

Ja.. tycker att Jaqi attackeras både av BB som verkar vilja skoja till det om hennes utfrysning och av de andra deltagarna som mobbar ut henne (förutom Tanja och Steph förstås <3 Fina tjejerna)
2021-04-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne

Var vänligen skaffa aldrig en fågel.
2021-04-11, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Är madde verkligen 33 år? hon beter sig som en jävla fjortis.

Instämmer till fullo, äldst i huset med beter sig som yngst... Trånar efter Adrian som en fjortis, fakeskrattar alltid när han gör någonting och försöker alltid hitta anledningar att kunna röra vid honom..
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumCat
Tobbe från Köping, där har vi en legend.

Så satans rolig är han..Skrattar ihjäl mig när Tobbe drar igång showen

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
"Räcker upp handen" tror det var jag.,

Jasså var det du MouchMouch! Cred för spot on liknelse
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Produktionen har väl insett att Jackie var en felsatsning och att hon mer eller mindre tappat det.
Dom måste se till att hon ryker så snart hon sitter löst, annars måste dom snart plocka henne själva.
Damage control.
Icke då, är ju precis därför dom castade henne.
Dom vill ju ha en skum individ som är utanför och blir till hackkyckling, väcker känslor och det är det dom vill åt dom cyniska jävlarna.
2021-04-11, 23:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Produktionen har väl insett att Jackie var en felsatsning och att hon mer eller mindre tappat det.
Dom måste se till att hon ryker så snart hon sitter löst, annars måste dom snart plocka henne själva.
Damage control.

Ja det lär ju knappast bli krismöte som det hade blivit om Nardos varit utfryst. Nu hånar de henne från alla håll istället vilket jag tycker är fult. Hoppas nästan att hon åker ut nästa Måndag även om jag gillar henne för det är inte värdigt att bli behandlad som hon blir av de andra.
2021-04-11, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne

meeen åh det hade ju varit så roligt om skulle ha gjort det, spamma BB med detta förslag "Adrian var vänlig och ta av dig din mössa"
2021-04-11, 23:17
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Måste säga att satan vad snubbarna ser sämre ut för att de rakat sig. Dompa ser inte klok ut. Och som något geni skrev här, Pedram ser ju på pricken ut som Tobbe från "En annan del av Köping" faktiskt
Peddot har ju exakt samma ståtliga kroppsspråk och majestätiska hållning som Tobbe dessutom. 😂
2021-04-11, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Peddot har ju exakt samma ståtliga kroppsspråk och majestätiska hållning som Tobbe dessutom. 😂

Tycker han påminner om Magmys Micke

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in