2021-04-11, 22:26
Medlem
Det här är underhållande ändå

-Hur kan du inte veta vem Joe Biden är, han är ju Amerikas president!

-Jag vet inte ens vem som är Sveriges president!

-Sverige har ingen president

-Har vi inte??

2021-04-11, 22:28
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Men då lever hon ju inte. Hon dog ju nör veckan dog

Nej det stämmer. Har inte hört den frågan från emelie dock men lyssnade inte så noga i början. Då blir det ju fel om hon frågat det och dom sagt att karaktären lever.
2021-04-11, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Han använder det ordet mycket och det låter så udda i mina öron så jag är uppriktigt nyfiken på om det är vanligt i Skåne.
Han upprepade det tusen gånger. Kivas, kivas, kivas.

Den här leken är ändå lite roligare att titta på än deras vanliga för det blir bra stämning i gruppen.
2021-04-11, 22:29
Medlem
Någon snäll själ som vill berätta vad ” spelet ” går ut på?
2021-04-11, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han upprepade det tusen gånger. Kivas, kivas, kivas.

Den här leken är ändå lite roligare att titta på än deras vanliga för det blir bra stämning i gruppen.
Haha, ja bra stämning är precis vad vi vill ha.
2021-04-11, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Adrian har ingen erfarenhet av tjejer. Tycker hans uttalande avslöjar det. Tjejer tvättar inte sitt hår varenda dag som de flesta killar gör. Hans kommentar blir därför extremt konstig.
Jag håller med och tycker det är konstig men jag lyssnade ju på diskussionen och han tog ju endast upp handtvätt därför. Jag själv (och de flesta jag känner) tvättar håret en gång i vecka, absolut max två då det tar timmar att tvätta, föna och platta det snyggt så jag har full på kvinnors hårtvätt.
2021-04-11, 22:31
Medlem
Ställa frågor för att gissa vad som står på sin lapp får fortsätta fråga så länge man får svaret ja.
2021-04-11, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Writerday
Någon snäll själ som vill berätta vad ” spelet ” går ut på?

Att gissa vilken karaktär man själv är genom att ställa frågor
2021-04-11, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlumCat
Haha, ja bra stämning är precis vad vi vill ha.
Haha, oftast nej men såhär på en söndagkväll är det skönt med lite trevlig stämning istället för bråk. Kanske man kan somna hyfsat tidigt utan att vara orolig för att missa något.
2021-04-11, 22:34
Medlem
Så sjukt tråkigt att titta på det här.
Växlar över till att studera rörelserna i kryptovalutor.
2021-04-11, 22:34
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Orkar inte ens se programmen när jag hinner kolla mycket på liven. Annars läser jag här. Man får en helt annan bild av deras skitklippningar.
Nä, det var länge sen jag gav upp avsnitten, just pga deras partiska klippning.
Är ju helt sjukt vad dom hela tiden försöker påverka opinionen, fast dom borde ju för fan vara helt neutrala tycker man?
Och det här satsar folk pengar på?
2021-04-11, 22:38
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Och vad FAN är det för jävla musik de har börjat lägga till i avsnitten också.. Värsta dystra pianomusiken när Julia lämnar och cirkusmusik när de fjantar runt. Det är inte Glamour vi tittar på utan Big Brother Man undrar ju vad det är för spån som sköter det här programmet egentligen.

För övrigt tycker jag att produktionen var taskig som degraderade Jaqi trots att hon har skadad fot och är utmobbad av hela gruppen. Som att sparka på någon som redan ligger ner. Jag gillar Jaqi.. Hon må vara burdus men är godhjärtad och förtjänar bättre!

Nu ska jag sluta klaga.
Man kan ju tyvärr inte göra annat än klaga på detta så oerhört inkompetent skötta spektakel. 🤪

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in