2021-04-11, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Skämtade med Nardos om att hon inte tvättat sitt hår på en vecka. Han menade givetvis inget rasistiskt med det men folk kan få en sån sak till rasism för att han inte vet något om afrohår.

Haha jaha.
2021-04-11, 22:10
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Varför vill ingen av alla dom idioter som röstat kvar Stephanie vecka efter vecka försvara sitt val?
Hon har varit lika tråkig från dag1, suttit i rökrutan och kunnat ersättas med vem som helst 🤷🏻‍♂️
Alla som inte konstant skriker som en rabiessmittad apa får då min röst, alla dar i veckan.
Tycker både Steff men framförallt Madde är väldigt behagliga varelser, i det där jävla högljudda sinnessjukhuset.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-11 kl. 22:18.
2021-04-11, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vilken otrolig överraskning att BB-produktionen i kvällens avsnitt får Simon och Pedram att se ut som de största mobbarna när det kommer till Jaqi fastän Mergim, Nardos och de andra var svintaskiga mot henne och gjorde narr av henne när hon berättade om sin mammas självmord häromkvällen. Det fick vi inte se en enda scen av. Varför är jag inte förvånad? Simon ska få ta smällen för att hela gruppen utom Tanja och Steph mobbar ut Jaqi nu.

Orkar inte ens se programmen när jag hinner kolla mycket på liven. Annars läser jag här. Man får en helt annan bild av deras skitklippningar.
2021-04-11, 22:13
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Hahaha. Eller "jag är nya Amy Whinehouse syndromet"
😁 Exakt!
2021-04-11, 22:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Orkar inte ens se programmen när jag hinner kolla mycket på liven. Annars läser jag här. Man får en helt annan bild av deras skitklippningar.

Jag pallar knappt heller.. Blir lika förbannad varje dag på deras fulklippningar i avsnitten. Allt för att få Simon att framstå som Djävulen och Nardos som Moder Theresa..
2021-04-11, 22:18
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad är det för fel med det då? Det är ju han själv som drar uppmärksamheten till det då han stigmatiserar sin egen läggning genom att säga en sak och göra en annan. Nej jag har inget personligt intresse för honom lika lite som alla andra här inne har det men eftersom de alla frivilligt valt att medverka i BB så har man väl rätt att spekulera. Varför är det så fel? Man har rätt att fundera och det är väl klart om Mergim "öppet" kroppsligt visar tecken på att han är intresserad av killar så är det klart man undrar varför han inte lika gärna kan säga det?

Min bror är homosexuell och han gjorde likadant men mådde skit och familjen misstänkte det långt innan han berättade det. Först när han berättade det för min Mamma så kunde han börja leva på riktigt. Alla kanske inte har föräldrar som accepterar att ens barn har en annan läggning än det som anses "normalt" men jag menar det jag säger att, spelar ingen roll hur mycket man försöker "säga" att man är något men om man ändå gör tvärtom då det är det sistnämda för mig som är svaret.

Ja man får de vibbarna från Mergim och det kanske är för att jag känner igen det så väl. Försök inte få det till att jag har fördomar för då är du helt fel ute då jag själv har en bror som valt att leva som homosexuell och jag älskar honom så, så otroligt mycket och är en underbar människa. Varit med honom så många gånger på gayklubbar under min uppväxt och senare i livet och fått privilegiet att få träffa alla de vackra individer och det har lärt mig så mycket.

Så nej har inget intresse så för Mergim men själva ämnet som sådant och inget mer med det. Har du ett personligt intresse för Mergim? Tänkte eftersom du reagerade så på mina inägg. Har sagt det innan, Jag vet inte om han är straight eller inte men jag TROR inte att han är det.

Om du tagit illa upp så var det inte mitt syfte utan bara att dela mina spekulationer och det är faktiskt tillåtet här!

Han är 100% bög, Viktoria har konfronterat honom med det och det är därför hatar han henne så mycket. Han vill inte erkänna det p.g.a. hans familj.
2021-04-11, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja dom menar ju rollen/karaktären general Svensson. Klart dom säger nej när hon gissar på sig själv. Dom ljuger inte.

Men då lever hon ju inte. Hon dog ju nör veckan dog
2021-04-11, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad är det för fel med det då? Det är ju han själv som drar uppmärksamheten till det då han stigmatiserar sin egen läggning genom att säga en sak och göra en annan. Nej jag har inget personligt intresse för honom lika lite som alla andra här inne har det men eftersom de alla frivilligt valt att medverka i BB så har man väl rätt att spekulera. Varför är det så fel? Man har rätt att fundera och det är väl klart om Mergim "öppet" kroppsligt visar tecken på att han är intresserad av killar så är det klart man undrar varför han inte lika gärna kan säga det?

Min bror är homosexuell och han gjorde likadant men mådde skit och familjen misstänkte det långt innan han berättade det. Först när han berättade det för min Mamma så kunde han börja leva på riktigt. Alla kanske inte har föräldrar som accepterar att ens barn har en annan läggning än det som anses "normalt" men jag menar det jag säger att, spelar ingen roll hur mycket man försöker "säga" att man är något men om man ändå gör tvärtom då det är det sistnämda för mig som är svaret.

Ja man får de vibbarna från Mergim och det kanske är för att jag känner igen det så väl. Försök inte få det till att jag har fördomar för då är du helt fel ute då jag själv har en bror som valt att leva som homosexuell och jag älskar honom så, så otroligt mycket och är en underbar människa. Varit med honom så många gånger på gayklubbar under min uppväxt och senare i livet och fått privilegiet att få träffa alla de vackra individer och det har lärt mig så mycket.

Så nej har inget intresse så för Mergim men själva ämnet som sådant och inget mer med det. Har du ett personligt intresse för Mergim? Tänkte eftersom du reagerade så på mina inägg. Har sagt det innan, Jag vet inte om han är straight eller inte men jag TROR inte att han är det.

Om du tagit illa upp så var det inte mitt syfte utan bara att dela mina spekulationer och det är faktiskt tillåtet här!

och du tror att jag ska lägga min energi på att diskutera sexualitet (vilket är väldigt känsligt ämne) med dig som verkar ha helt skev uppfattning om homosexuella?
2021-04-11, 22:21
Medlem
Ridnes avatar
Och vad FAN är det för jävla musik de har börjat lägga till i avsnitten också.. Värsta dystra pianomusiken när Julia lämnar och cirkusmusik när de fjantar runt. Det är inte Glamour vi tittar på utan Big Brother Man undrar ju vad det är för spån som sköter det här programmet egentligen.

För övrigt tycker jag att produktionen var taskig som degraderade Jaqi trots att hon har skadad fot och är utmobbad av hela gruppen. Som att sparka på någon som redan ligger ner. Jag gillar Jaqi.. Hon må vara burdus men är godhjärtad och förtjänar bättre!

Nu ska jag sluta klaga.
2021-04-11, 22:23
Medlem
Nardos måste ha fuskat. Inte fan är hon så smart att komma på det där på så få frågor
2021-04-11, 22:24
Medlem
burialhexs avatar
Så Mergim vet inte vem Joe Biden är men han kom 2a på deras "IQ-test"..
2021-04-11, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos måste ha fuskat. Inte fan är hon så smart att komma på det där på så få frågor
Är det joe biiiiden.
Inte ens rätt uttalat, så ja hon fuskade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in