Ni fattar väl att dom sänkte ljudet i poolrummet för att mergim ljuger om nardos grejen till adrian hoppas någon spelade in detta och skickar till adrian så han får se i efterhand. Mergim är en liten råtta
Jag börjar tro att Mergim vill komma närmare AD och då börjar han med att provocera som de kära småpojkarna gör i lågstadiet, retas. Snart är det AD och Mergim i samma säng.
Det har jag skrivit för länge sen här och det kommer bli dramatik antagligen. Adrian är utsvulten och har 2 tuppar att välja mellan. Mergim har ju visat prov på hur galen han blir förra året och jag förstod inte då vad som pågick. Det var så skruvat och den där Lennie förblev ett mysterium.
Även om jag inte skulle vilja äta den maten de tillagat därinne pga väldigt bristande hygien och hantering av maten måste jag erkänna att jag blev sjukt sugen på klyftpotatis bearnaisesås samt marängsviss nu... Jag är en sucker för marängsviss. Nu kommer jag ju vara sugen på de närmaste dagarna....
Ni fattar väl att dom sänkte ljudet i poolrummet för att mergim ljuger om nardos grejen till adrian hoppas någon spelade in detta och skickar till adrian så han får se i efterhand. Mergim är en liten råtta
Adrian och mergim pratar om nardos grejen,
Mergim påstår att adrian skall ha sakt följande till nardos = du har inte duschat på en vecka gå och duscha vilket inte stämmer
vad adrian faktiskt sa var följande : du har inte duschat på en vecka så du ska inte snacka.
Slutsats Mergim överdriver och ljuger för att skapa konflikter medvetet.