2021-04-11, 20:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Förstår inte varför varken Pedram eller Adrian inte skäms, när de inte hjälper till. Adrian äter mest av alla, tränar gärna i gymmet men städa, tvätta och diska det klarar han inte. Pedram är mest en slusk, han är ingen tittarfavorit direkt.

Nu låter de Tanja diska och skäms inte.

Många latarslen därinne, Simon är också jävligt lat och Alex som lämna i måndags.
2021-04-11, 20:29
Avstängd
och där ljög mergim rakt upp i ansiktet på adrian i poolrummet HAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
Medlem
När det kommer till Pedram och Adrian så tycker jag att deras föräldrar verkar har skämt ut dom alldeles för mycket till den graden att dom inte alls skäms över att inte ha gjort något i köket på över 50 dagar!

Speciellt Adrian, Pedram har nån enstaka gång ändå hjälpt till lite!
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det enda hon gör är att stalka adrian skratta åt allt, bete sig som en fjortis

Hennes vanliga äckliga beteende alltså.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Det är därför folk ska sätta press på dom, för varje gång så kommer någon in och gör sakerna åt dom vilket gör att dom återigen nästa gång smiter iväg!

Adrian, pedram (och jackie: så att resten av huset slipper offerkoftan) i köket en vecka.
Om någon hjälper dom blir man autonominerad. Det hade ju varit drömmen!
2021-04-11, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Många latarslen därinne, Simon är också jävligt lat och Alex som lämna i måndags.

simon är den av killarna som lätt lagat mest mat därinne
Medlem
Spajdors avatar
Vänta nu här! Sitter Mössan och Mergim allvarligt i poolrummet och snackar om att Nardos inte duschat på 1 vecka?
Medlem
Citat:
och där ljög mergim rakt upp i ansiktet på adrian i poolrummet HAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

Vad sa han?
Medlem
Citat:

Nej missade det, vad hände??
Medlem
Mouchinos avatar
Började inte Mergim på likadant sätt med Lennie som med AD? Nej jag skiter i men jag tror inte att Mergim är straight och sen kan han väl så försöka sjunga ut till alla för att övertyga. Beter han sig som han gör så får han förstå att det är oerhört svårt att bli övertygad om något annat än att han faktiskt är intresserad av killar. Mergim får ha vilken läggning han vill men varför hymla med det när han i sitt sätt, att tala, hur han är med vissa av killarna och främst hur han betedde sig förra säsongen gör det otroligt svårt att tro något annat. Det är vad man gör som visar vem man är, inte vad man säger!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Hon verkar ha blivit retad av flera där inne pga sin bristfälliga svenska, hon nämnde precis Adrian som retade denne förut t.ex. och nu höll Mergim på och retade henne inför hela gruppen.

Tycker du att det är konstigt att hon reagerar på det, speciellt om det pågått ett tag?
Är väl bara hon lär sig prata som en normal jävla människa då?

Om dom "retar" henne är det med största sannolikhet för dom tycker hon är så kriminellt hjärndöd, och kopiöst jävla jobbig.
2021-04-11, 20:31
Medlem
Citat:

vad ljög han om? jag hörde bara snacket om håret sen kollade jag annat rum

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in