2021-04-11, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Fortfarande? Hon gjorde du det för en timme sen också
Hon mådde inge bra, behövde lite egentid. Simon spekulerade i att hon kanske kände sig lite utstött vilket jag lägger min slant på också. Kom säkert ut massa känslor och tankar hos nalle puh nu när hon lyfte lite på locket.
2021-04-11, 16:04
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Fjanten Adrian på kasta fotbollen ovanför alls huvud trots folk säger till dom, han om någon för fan 10 år

Skulle inte förvåna mig om det är AD som kladdat fast snorkusar inne på toaletten heller för det kan bli rätt tråkigt när man sitter och skiter så länge som han gör. Jag har sett honom vid matbordet när han drar i snoken och sen vad som trillar ut kan man aldrig veta. Inte så fräscht kan jag tycka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Bbpolizei och nardosarmén räddar Steff. Vågar fan inte riskera att Simon blir utan så det blir alla röster på Simon.

Tycker nästan det är lika viktigt att Simon blir kvar än att fläsksvålen ryker.

Är du säker på Nardosarmén? Simon och nardos är ju så bundis.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Har inte lyckats höra en enda story där han nämner henne, bara en massa reklam för hans program?
Jag skrev ett inlägg här om det när han la ut den storyn.
Senast redigerad av Virgo1 2021-04-11 kl. 16:21.
2021-04-11, 16:05
Medlem
De saker som verkar göra adrian glad är bollar, konservburkar och mössor..Kul kille det där..
2021-04-11, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hon mådde inge bra, behövde lite egentid. Simon spekulerade i att hon kanske kände sig lite utstött vilket jag lägger min slant på också. Kom säkert ut massa känslor och tankar hos nalle puh nu när hon lyfte lite på locket.
Hon blir ju inte mindre utstött av att inte vara med på lekarna. Om hon inte kunde vara med på grund av foten kunde hon agerat lekledare eller något. Jag tycker som sagt synd om henne men ju mer tiden går ju mer tydligt är det att hennes egna agerande inte gynnar henne för att komma in i gruppen. Hon kommer och domderar att folk ska vara tysta då de har samtal, sitter på avstånd och skriker och kan helt enkelt inte känna av stämningen alls.
2021-04-11, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo

simon är tyvärr redan körd steffi har redan utan bbpolizei tydligen jättestöd hur det kommer sig är för mig en jävla gåta dock
2021-04-11, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon blir ju inte mindre utstött av att inte vara med på lekarna. Om hon inte kunde vara med på grund av foten kunde hon agerat lekledare eller något. Jag tycker som sagt synd om henne men ju mer tiden går ju mer tydligt är det att hennes egna agerande inte gynnar henne för att komma in i gruppen. Hon kommer och domderar att folk ska vara tysta då de har samtal, sitter på avstånd och skriker och kan helt enkelt inte känna av stämningen alls.
Helt rätt. Men därför jag tror hon behövde egentid, funderar kanske på att lämna?
2021-04-11, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Helt rätt. Men därför jag tror hon behövde egentid, funderar kanske på att lämna?
Kanske, tror dock inte hon kommer att höra det. Nu hör jag hennes röst så nu passar det tydligen att komma ut till övriga.
2021-04-11, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo

inte för hennes fans dem hatar alla som går/gått emot nardos dem röstar steff och judith bara för att få ut simon

tyvärr ser det riktig mörkt ut för simon
2021-04-11, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja jag ska fakturera läkarkostnader till Nardos för spräckta trumhinnor
Same. Det är helt otroligt hur en vuxen person kan skrika så mycket utan att reflektera själv över att det är skevt.
2021-04-11, 16:14
Medlem
-Shit va len
Säger Adrian och stryker på Dennis haka
😂😂 inte normalt bland trettioåriga män.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här