Citat:
Ursprungligen postat av
720hk
sprid inte falsk info pajas. du behöver nt gilla sebastjan men han är inte golare UTIFRÅN de förhöret. jag har alla papper och han nämner inga namn han vilseleder bara
Hahahaha , han vilseleder bara genom att droppa ett fler tal namn , ja om inte de är golning då vet jag inte vad golning är för någonting . Han är gol bög och jag tror inte att de finns många som vill skydda en gol bög. Så sluta snacka skit din pajas du verkar inte ha nån koll alls .