2021-04-11, 17:39
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Simon, Tanja och Dennis/Judith/Stef vill jag se i final.

+1
2021-04-11, 17:40
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han lär väl fortsätta så långt upp i 30-årsåldern

Är själv tidig 90-talist men ändå suckar jag HÖGT många gånger om dagen åt "dagens ungdomar".. Vad är det som händer?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Skönt att höra! Ja det vore så sorgligt och inget man vill gå igenom. Tufft som fan.

Jag tror dock att Mergim, Jullan och Virran kom in av uppdrag från BB då de fick förfrågan att vara med men på villkoret att absolut inte yppa någonting om orsak och mål. Allt detta för att skapa nya frågetecken, konflikter, relationer o.sv för att sedan lämna efter mission accomplished. Lämnar Mergim nästa Lördag är det ju klart som korvspad.

Jag börjar också misstänka ugglor i mossen
Hoppas du har rätt.
Medlem
I Simons huvud just nu: ”åh jag måste visa för tittarna hur underhållande jag är så att jag får vara kvar! Jag vet, jag lindar in mig i folie, det är jättekul!”

Är så trött på pajasen nu!😞 Han måste uuut!
2021-04-11, 17:41
Medlem
Censur i sovrum 2 av någon anledning. Nardos kanske snackade skit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Verkar som BBb visar sig vekaste någonsin o nu ställer in delar av middagen dom skulle få och istället låter kapten krycka göra sin skit o ska tvinga dom att äta det. Fy FAN ! Ut med henne ur köket. SKÄRPNING ! ! 5-7 minuters cencur för att dom ska läsa detta USCH! !
Äh! Det var ju vegetarianerna + de som inte käkar fläsk som instämde i att de ej ville ha vegetarisk schnitzel då de bara får massa friterat hela dagarna som veg alternativ.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ser ut som att jag och Madde lider av samma kroppforms-syndrom
The pÄrOn-form-syndrom extremt likt
Blåvalen är päronformad, inte Madde. Upp till bevis på din päronform.
2021-04-11, 17:43
Medlem
Citat:
Ja och att hon valde att nämna sin Mor som anledning är ju rimligt då hon faktiskt är sjuk på riktigt och måste komma på någonting för att som mullvadar inte avslöja BB:s planer.
Exakt, det är inte ens en konstig anledning då det sedan tidigare var känt att Jullans mamma är sjuk. Känns bara extremt löjligt att det kommer in tre gamla deltagare, den ens åker ut på grund av regelbrott första lördagen innan hon ska sitta i omröstning och veckan efter lämnar nästa som också hänger löst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Simon, Tanja och Dennis/Judith/Stef vill jag se i final.

Det hade jag också sett som ett bra finalfält....så synd att en av dem åker i morgon medans andra
Jönsar får vara kvar.
Medlem
Citat:
Jävlar vad gott, nu blev jag sugen. Dumma dig!
🐷🐷🐷
2021-04-11, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Censur i sovrum 2 av någon anledning. Nardos kanske snackade skit.

var adrian som sa "ni vet om att snacket med nalle puh visas" hörde det på kökskameran precis innan han försvann och det samtidigt blev censur i sov2
2021-04-11, 17:46
Medlem
Citat:
Missförstå mig inte nu. Tänkte på gårdagen och kollade på BB:s instagram där de går ut med att Julia ville vara med sin familj. OM dessa tre skulle vara mullvadar så har BB gett dem en tidsfrist och att de absolut inte får nämna något som kan avslöja dem. Julia fick isåfall valfritt ange orsak till de andra varför hon ville lämna i Lördags. Hade hon nämt Svante som orsak hade de garanterat inte gått på det.

Virran lämnade Lördagen den 3 April för ett prank, iscensatt? Ja varför inte.. Nån som kommer ihåg ungefär vilken tid hon lämnade?

Nästa Lördag den 17 April kommer Mergim isf lämna och även där kommer de att hitta på en orsak.
Finns inte på kartan att Viktoria skulle offra hela sin ”karriär” eller att Julia skulle använda sin cancersjuka mamma för en mullvadsgrej i big brother. Sällan varit mer säker på någonting i en BB-spekulation. Det hade gått emot både Victoria och Julia i deras hela skapelse (hade det varit tvärtom däremot, då hade jag kunnat fundera på det).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in