2021-04-11, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Han är en jävla gris som bara utnyttjar att hon har känslor för honom. Det passar när det passar honom annars skyr han henne som pesten och hon är inte all så på honom som vissa i tråden försöker få det att verka som!

Adrian verkar väldigt känslokall och beräknande, kanske även smyg bög?
2021-04-11, 15:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja, man tyckte ju Amilia var ständigt privilegierad och favoriserad av sina kompisar i produktionen 2010, mendet var ju INGENTING mot hur dom håller på med Nardos!!

Helt jävla sinnessjukt och måste ju kännas för jävla orättvist för dom andra!

Begriper inte varför Simon är så sur mot Tanja, det är ju produktionens genom tiderna största gullegris Meganarccisisten Nardos han borde vara irriterad över?

Fusk och korruption på allra högsta nivå.

Jag tror han har förstått att då dras stora rasistkortet om han yppar något om det. Sen har han kört fast på det där med följare, och tänker inte på Anty som åkte först typ. Men det ÄR vidrigt som produktionen håller på men hoppas vemdetnuvar som skrev att så var det med Amilia förra året men Sami vann så i år vinner Tanja
2021-04-11, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Känns sjukt B att en så pass ”stor” app som cmore ska bugga så mycket? Ska jag behöva installera om appen VARJE vecka för att kunna rösta?!

Det är jättekonstigt. Min röst var från veckan Therese åkte ut och har röstat på andra sedan dess, hos mig var det TV4 som strulade medan Cmore fungerade.
2021-04-11, 15:51
Medlem
Det måååste ju fattas en och annan kromosom på vuxna människor som bara gallskriker utan anledning? Det är fan inte normalt att bete sig så.
2021-04-11, 15:52
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Inte kollat på hela dagen och antar att jag inte missat... jättemycket???

öppnade liven och det första jag hörde var Nardos skrik och vet FAN inte om jag orkar höra det idag...

Ja jag ska fakturera läkarkostnader till Nardos för spräckta trumhinnor
2021-04-11, 15:53
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Fick tips att avinstallera app sen ladda ner, då funkar det
Tack, funkade bra👍
2021-04-11, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Victoria till Mergim "Ändå har jag dem jobben jag har medan du inte har nånting."

Nu - Avföljd av Jocke på Instagram
Så pinsam människa. ”Ursäkten” hon publicerade efter huset togs bort lika fort igen. Hon har till och med skämtat flera gånger om sitt ”prank” med ögonbrynet så det är helt uppenbart att hon inte tycker hon gjort fel.
2021-04-11, 15:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Victoria till Mergim "Ändå har jag dem jobben jag har medan du inte har nånting."

Nu - Avföljd av Jocke på Instagram

Är hon verkligen det? Han tog ju henne i försvar efter hennes patetiska ursäktsinlägg hon nu tagit bort som den psykopat hon är.
2021-04-11, 15:54
Medlem
Fjanten Adrian på kasta fotbollen ovanför alls huvud trots folk säger till dom, han om någon för fan 10 år
2021-04-11, 15:55
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tack, funkade bra👍
De nada
Medlem
hittanemoos avatar
Har redan skrivit det innan de andra deltagarna reagerade MEN KAN ADRIAN OCH DOMPA SLUTA KASTA I BAKGRUNDEN! JAG HADE FÅTT PANIK!!! Att de inte ens slutar fast de andra ber dem fleeeera gånger visar ju att de är helt jävla ego.
Medlem
Adrian är så jävla efterbliven! Usch

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in