2021-04-11, 15:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Hon gick med på att massera honom för att han lovade att han skulle massera henne efteråt.
"men då får du faktiskt lova att du gör det för jag känner att jag verkligen behöver det idag"
Adrian: "ja absolut!"

När Madde var klar med ryggen , bad adrian om massage på vaderna också. När hon var klar med vaderna så var det hennes tur att få men då sa han att han skulle ta en nap. 1 minut senare reser ha sig upp för att raka skägget

Men visst det är madde som är vidrig. Varför behöver killarna aldrig stå till svars för något?

Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
[/b]
madde är inte vidrig hon är bara för snäll för sitt eget bästa.

Han är en jävla gris som bara utnyttjar att hon har känslor för honom. Det passar när det passar honom annars skyr han henne som pesten och hon är inte all så på honom som vissa i tråden försöker få det att verka som!
2021-04-11, 15:39
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Kan inte heller rösta i tv4play. Mina röster från förra veckan ligger kvar.
Fick tips att avinstallera app sen ladda ner, då funkar det
Medlem
hittanemoos avatar
Så jävla respektlöst av Dompa, AD och Peddo att spela boll bakom de som skjuter. Blir lack. Som när man bowlar och när de andra fått i sig några öl slutar titta och bara sitter bakom och pratar om annat och stör en.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Har ni tänkt på hur många som har tappat bort grejer där inne?

Maddes skor som hon anar att Victoria fått med sig, men också Emelies parfym, Nardos sminkborste och nu sa Tanja att hennes t-shirt är borta.

Amilia sa i hennes live att när Victoria kom dit så hade hon ”råkat” få med sig massa grejer från de andra deltagarna. Så den jävla kleptomanen har garanterat tagit de andras grejer också.

Hon borde få stå till svars!!!!
2021-04-11, 15:41
Medlem
hittanemoos avatar
Mest beröring Madde fått av AD frivilligt; när han ska hjälpa henne skjuta och rättar till hennes hand. Allt för tävling.
2021-04-11, 15:42
Medlem
* Alla ansöker till programmet och vet vad det går ut på.
* Alla blir antagna till programmet och vet vad som krävs.
* Alla blir tilldelade aktiviteter.
* Jacqueline: skitsamma vilket lag jag hamnar i jag tänker ändå inte vara med.

Tänkte du ha semester både denna veckan och även nästa vecka iom immuniteten? Du har inget val, programmet och produktionen kräver aktiviteter så det finns något att se på. Du kan inte välja bort det du inte vill vara med i. Fan bestraffa henne, tvinga henne städa hela huset själv, gör henne auto hela nästa vecka, tvinga henne äta en gigantisk geleråtta. Fan någonting. Att en person kan aktivt välja bort aktiviteter är löjligt, dålig fot eller inte. Så jävla ont har hon inte längre, och det krävs inte mycket fötter för de aktiviteter som dom hittade på.

Jävla tråkiga individ
2021-04-11, 15:44
Medlem
Känns sjukt B att en så pass ”stor” app som cmore ska bugga så mycket? Ska jag behöva installera om appen VARJE vecka för att kunna rösta?!
2021-04-11, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde måste sluta hets-skratta när hon är i närheten av Adrian. Han kastade en frisbee åt henne och hon: HAHAHAHAHAHAH

Kan ingen kidnappa henne ut från big brother orkar inte med miffot hon är 15 år egentligen
2021-04-11, 15:45
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Han är en jävla gris som bara utnyttjar att hon har känslor för honom. Det passar när det passar honom annars skyr han henne som pesten och hon är inte all så på honom som vissa i tråden försöker få det att verka som!

+1
2021-04-11, 15:46
Medlem
Inte kollat på hela dagen och antar att jag inte missat... jättemycket???

öppnade liven och det första jag hörde var Nardos skrik och vet FAN inte om jag orkar höra det idag...
2021-04-11, 15:48
Medlem
Okej, om vi ska ha en chans att få ut Juddan så måste vi rösta kvar Steff!

Mammagruppen vill rädda Juddan eller Simon (dött lopp nästan). Andra grupper och insta vill rädda Juddan.

Ingen kommer rösta på Steff, alltså ryker hon.

För min del kan alla tre åka ut, men jag stör mig mest på Juddan! Och hon sitter ofta säker, antingen genom att vinna tävlingar eller bli räddad av dom andra.

Vi kastade bort chansen att få ut henne förra veckan, gör inte samma miss igen!
Kom igen nu Flashback!
2021-04-11, 15:48
Medlem
Mouchinos avatar
Alltså sjukaste! Mergim upp i dagen.

https://new.static.tv.nu/18283791?forceFit=0&height=720&quality=50&width=12 80

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in