2021-04-11, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Tror dom åt någon middag eller två emellanåt när hatet från huset lagt sig. Att hon skulle in i huset tror jag definitivt var en förenande faktor för att hata lite på Merhim.
Amilia tror jag dock är rätt bra på att hålla henne på minst en armlängds avstånd, och hon har ju uppenbarligen inga problem med att bajsa in public på Victoria nu i efterhand.

Men man har ju vänner och bekanta, och så har man Vänner med stort V.

jag tror att om man skulle ha vänner som är som A och V så behöver man inga fiender, och så verkar det vara bland alla dessa "låtsasinfluenserna", (de som inte är tilläckligt stora för att kunna tjäna en bra lön på det) de hatar på andra för att försöka ta sig längre upp, sparkar alltid nedåt och tar varenda chans att hugga varandra i ryggen.. Det är min uppfattning av den typen av människor.
2021-04-11, 15:03
Medlem
Har kollat bakåt en bit i tråden men har inte sett något om detta.

Kan ni rösta på vem som helst? Jag, likt flera jag känner, har automatiskt röstat på Steph. Antingen på Cmore- eller TV4play-appen.

Edit: Nu är det återställt och vi kunde rösta fritt igen.
Senast redigerad av PsyfiX 2021-04-11 kl. 15:22.
2021-04-11, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Igår satt Mergim och skrattade med Emelie åt Simon när han grät...

Jag tror inte att Simon låtsas grät för att slippa bli utröstad som de trodde, utan att han blev sentimental för att han var full. Jag tycker att Simon verkar ärlig och bjuder på sig själv i motsats till många andra mer beräknande individer i huset. Jag vill ha honom kvar i huset.
2021-04-11, 15:05
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vad är det som är förstört? Handlar väl mer om att de ska aktivera sig än att de ska tävla. Inte lika kreativt gäng i år dock, hade varit mycket roligare att se Sami och Lennie hitta på dessa tävlingar

+1
2021-04-11, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppa
Deras fantasi är katastrof, på vilket sätt aktiverar dom sig nu tänker du? Någon som sa fan va skönt att inte behöva röra på sig utan bara kan stå still
Söndagar har varit helt dött tidigare, förra året kom det kritik till produktionen gällande detta, att de kunde slänga in lite grejer för deltagarna att aktivera sig med då alla bara låg och såsade söndagarna igenom.

Jag är den förste att klanka ner på produktionen, men detta tycker jag att de gjort bra. Bara det att deltagarna är alldeles för trista.
2021-04-11, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jag tror att om man skulle ha vänner som är som A och V så behöver man inga fiender, och så verkar det vara bland alla dessa "låtsasinfluenserna", (de som inte är tilläckligt stora för att kunna tjäna en bra lön på det) de hatar på andra för att försöka ta sig längre upp, sparkar alltid nedåt och tar varenda chans att hugga varandra i ryggen.. Det är min uppfattning av den typen av människor.

Haha, ja, dessa instagramrelationer är ju en historia för sig
2021-04-11, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vad står madde å glor på ? gå och lägg dig

Hon har ju tappat det...usch vad det är obehagligt. Hon är en sån där som kommer ”råka” gå förbi hans bostad. Skit samma om han bor 70 mil ifrån...hon kommer ha ett ”ärende” ska ni se... Moahaha
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tror inte att Simon låtsas grät för att slippa bli utröstad som de trodde, utan att han blev sentimental för att han var full. Jag tycker att Simon verkar ärlig och bjuder på sig själv i motsats till många andra mer beräknande individer i huset. Jag vill ha honom kvar i huset.

+1
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
varje gång tanja skrattar som ett mongo blir jag skitnödig
Då måste du vara rejält förstoppad, ta ett vattenlavemang vetja!
2021-04-11, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
2021-04-11, 15:10
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig

2021-04-11, 15:10
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Om man orkade skulle man klocka allt där Nardos får förmåner andra inte får och presentera för BB att de är så avslöjade!

Ber om musik, får det
Får sjunga på kommersiell musik
Blir varnad när hon snackar skit (kallas till batteribyte eller bikt)
Osv osv.
Ja, man tyckte ju Amilia var ständigt privilegierad och favoriserad av sina kompisar i produktionen 2010, mendet var ju INGENTING mot hur dom håller på med Nardos!!

Helt jävla sinnessjukt och måste ju kännas för jävla orättvist för dom andra!

Begriper inte varför Simon är så sur mot Tanja, det är ju produktionens genom tiderna största gullegris Meganarccisisten Nardos han borde vara irriterad över?

Fusk och korruption på allra högsta nivå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in