2021-04-11, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
är hon vän med Amilia fortfarande?

De hatade väl typ varandra men sedan blev de "vänner" innan V skulle in i huset för att de hatade Mergim mer än varandra och förenades i deras hat gentemot honom... Men om det är en sån sak som man bygger "vänskap" på så kan jag tänka mig att den lär vara kortvarig eftersom den är så fake..

Tror dom åt någon middag eller två emellanåt när hatet från huset lagt sig. Att hon skulle in i huset tror jag definitivt var en förenande faktor för att hata lite på Merhim.
Amilia tror jag dock är rätt bra på att hålla henne på minst en armlängds avstånd, och hon har ju uppenbarligen inga problem med att bajsa in public på Victoria nu i efterhand.

Men man har ju vänner och bekanta, och så har man Vänner med stort V.
2021-04-11, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Produktionen är ofattbar. Varför låter de deltagarna bestämma? Det blir bara otydliga regler och fjantiga tävlingar.
helt sjukt hur dom lyckas förstöra det här
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Julia som lämnade kvar två såna mysdresser. Sen om hon själv köpt dem eller blivit sponsrad (som Sami) vet jag inte 🤷‍♀️

Definitivt sponsrad, såg henne på justhype insta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Julia som lämnade kvar två såna mysdresser. Sen om hon själv köpt dem eller blivit sponsrad (som Sami) vet jag inte 🤷‍♀️

spons även tess har 2 likadana snart kommer väl alla bb deltagare gå runt i sådana dresser
2021-04-11, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
mergim jävla surkuk
Haha +1
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Helt rätt, malmens, dom kan ju be ungarna att uppföra sig.
Exakt så ska det låta! beter dom sig rätt så blir det fina saker som skrivs men 90% av tiden beter sig dom som idioter
2021-04-11, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Har noterat genom instagram hur hon nästlar sig in hos folk på ett mycket närgånget sätt, kallar sig deras familj och älskar dom efter en vecka eller två. Det är intensivt umgänge och helt plötsligt tar det bara stopp och man ser inget om personen längre. Min tolkning är att folk/hennes ”vänner” får fakking nog, ber henne backa.

Ett helt sjukt beteende. Det är allvarligt fel på henne.
Hon var väl lite så förra säsongen i huset också.
Senast redigerad av Virgo1 2021-04-11 kl. 15:28.
2021-04-11, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Produktionen är ofattbar. Varför låter de deltagarna bestämma? Det blir bara otydliga regler och fjantiga tävlingar.
Det är för att produktionen är lata och feta grisar som sitter o munchar på gottesaker och kollar på porr!!
2021-04-11, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppa
helt sjukt hur dom lyckas förstöra det här
Vad är det som är förstört? Handlar väl mer om att de ska aktivera sig än att de ska tävla. Inte lika kreativt gäng i år dock, hade varit mycket roligare att se Sami och Lennie hitta på dessa tävlingar
2021-04-11, 15:00
Medlem
Bandy, fotboll, amerikansk fotboll men vad för tävling kommer dom på? Sortera papper med boxningshandskar
2021-04-11, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vad är det som är förstört? Handlar väl mer om att de ska aktivera sig än att de ska tävla. Inte lika kreativt gäng i år dock, hade varit mycket roligare att se Sami och Lennie hitta på dessa tävlingar
Deras fantasi är katastrof, på vilket sätt aktiverar dom sig nu tänker du? Någon som sa fan va skönt att inte behöva röra på sig utan bara kan stå still
2021-04-11, 15:02
Medlem
Det här är big Brother: Adrian, sluta leka med andras bollar!..
2021-04-11, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Tänkte exakt samma när jag läste att hon fått med sig saker. Rimmar bra med hennes person i övrigt.
Jag tänkte inte ens den tanken när jag läste det. Jag tänkte att hon kanske var sur över att åka ut och ville jävlas med övriga deltagare.. men ni är nog närmre sanningen.
Senast redigerad av Virgo1 2021-04-11 kl. 15:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in