2021-04-11, 14:18
Medlem
Har ni tänkt på hur många som har tappat bort grejer där inne?

Maddes skor som hon anar att Victoria fått med sig, men också Emelies parfym, Nardos sminkborste och nu sa Tanja att hennes t-shirt är borta.

Amilia sa i hennes live att när Victoria kom dit så hade hon ”råkat” få med sig massa grejer från de andra deltagarna. Så den jävla kleptomanen har garanterat tagit de andras grejer också.
2021-04-11, 14:20
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Sitter hon bredvid honom är det fel, sitter hon mittemot så är de fel, vart fasen ska hon sitta då! På dass och käka för att folk ska bli nöjda
Hon får sitta var hon vill. Det är i alla fall lyteskomik att se hur människan beter sig. Hon trånar efter en bög som inte vill ha henne i sin närhet.
2021-04-11, 14:20
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nu sker det!!! Mannen på bilden ska tydligen fram 😳

Brukar inte titta på söndagar, men satte på tvn nu för att titta

Vad i hela helvete

Han är söt ändå hahaha, men hans tidigare look passade honom bättre. Men nu ser man likheten med bilfirmefotot iaf
2021-04-11, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hon får sitta var hon vill. Det är i alla fall lyteskomik att se hur människan beter sig. Hon trånar efter en bög som inte vill ha henne i sin närhet.

OK det är din åsikt men det säger mer om dig än om henne enligt mig
2021-04-11, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
exakt!

tycker synd om Madde, hon blir utnyttjad till MAX

Fast lite egenansvar har man när det kommer till sånt, hon är en vuxen person och måste lära sig att sätta gränser för annars kommer det alltid finnas folk som utnyttjar en om man aldrig någonsin säger ifrån.
Jag hoppas för hennes egen skull att hon har lite mer karaktär utanför huset..
Jag tror aldrig jag har hört henne säga en egen åsikt därinne, sorgligt.
2021-04-11, 14:25
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
OK det är din åsikt men det säger mer om dig än om henne enligt mig
Nu handlar inte tråden om mig. I vilket fall är det väldigt underhållande att titta på. Som jag skrev tidigare, Madde kommer koka ner hans mössa.
Medlem
Centipedes avatar
Vilka är det som är rökare i huset?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Okej, det hörde jag inte. Men det var ungefär som det jag skrev, fast Adrian tydligen gick ännu längre med det beteendet jag försökte belysa.

ja, jag höll emd om det du skrev. citerade dig för att den skulle komma upp i tråden igen för det var verkligen en bra beskrivning av honom!
2021-04-11, 14:26
Medlem
Nån som har klipp på när Judith pillar lite på Julia under täcket?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Fast lite egenansvar har man när det kommer till sånt, hon är en vuxen person och måste lära sig att sätta gränser för annars kommer det alltid finnas folk som utnyttjar en om man aldrig någonsin säger ifrån.
Jag hoppas för hennes egen skull att hon har lite mer karaktär utanför huset..
Jag tror aldrig jag har hört henne säga en egen åsikt därinne, sorgligt.

Då har du missat en del, hon tjöta på rätt mycket mot Victoria tex när hon var ledsen och ifrågasätte en del där men visst hon är väl inte den personen med mest karaktär där inne som hoppar in i diskussioner osv hon har dock sagt att hon utanför är mer en person som gärna tar diskussioner och kan säga ifrån men att hon tyvärr backat en del i huset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Har ni tänkt på hur många som har tappat bort grejer där inne?

Maddes skor som hon anar att Victoria fått med sig, men också Emelies parfym, Nardos sminkborste och nu sa Tanja att hennes t-shirt är borta.

Amilia sa i hennes live att när Victoria kom dit så hade hon ”råkat” få med sig massa grejer från de andra deltagarna. Så den jävla kleptomanen har garanterat tagit de andras grejer också.

Helt vidrigt! Tror helt säkert att hon har kleptat med uppsåt. En sminkborste kan jag köpa men skor och parfym samt andra ännu oupptäckta saker är stöld. Hoppas hon blir anmäld.

Edit/tillägg: Hon är ju en sån jävla sjuk människa att hon säkert tog med det för att kunna söka upp dom efteråt för att bli ”vänner”. Kräks.
Senast redigerad av sejja 2021-04-11 kl. 14:28.
2021-04-11, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Vilka är det som är rökare i huset?

Pedram, Mergim, Tanja, Steph, Dompa. Jackie, Simon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in