Citat:
Ursprungligen postat av
Returpapper
Du har helt fel det är inte sossepolitruker som man ska förlita sig på i vetenskapliga frågor. Men ännu mindre ska man lita på troll som tror att det finns microchip i vaccinet.
Ja, nu tror inte jag att det är några microchips inbakade i vaxxinet, ville bara förtydliga detta, men att det är något fel på särskilt AZ-vaxxinet så måste man vara totalt verklighetsfrånvänd för att inse. Skit samma om biverkningsnivån, för närvarande, inte är oerhört hög så är den ändå MYCKET högre än hos de andra varianterna och det är det man har att förhålla sig till. Jag kanske ändrar mig, har aldrig sagt tvärnej till att ta vaccin mot Covid-19, men har aldrig tänkt mig stå först i kön och agera försökskanin. Det är skillnad på att vara försiktig och dumdristig.
Kommer, som sagt, aldrig ta Astra Zenecas, vaxxin, då detta redan visat sig vara av undermålig kvalité...
Angående vem att lita på så anser jag att Tegnell är en clown som gjort så mången felprediktioner så att hälften räcker. Han är den ultimate idioten som öppnar käften för att få förkunna ting först - han är dessutom en medial katastrof som icke ingjuter något som helst mod och/eller förtroende hos folket. Han borde legat lite lägre och hellre sagt att "vi vet inte så mycket, så vi får avvakta", istället går han ut med tvärsäkra budskap, mest hela tiden och redan från början. Förstår såklart att detta är ytterst vanskligt, men det är ju då man bör trampa lätt i minfältet.