2021-04-11, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Vem röstar ni kvar? Känns som att det kvittar vem som ryker denna gång

Kommer nog rösta kvar Steph för jag vill verkligen ha ut Juddan!
2021-04-11, 11:32
Medlem
Är Nardos hos psykologen eller? Så förvånad över att DC inte visar henne samt att hon inte hörs i någon kamera?

Halleluja moment.
2021-04-11, 11:33
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Är Nardos hos psykologen eller? Så förvånad över att DC inte visar henne samt att hon inte hörs i någon kamera?

Halleluja moment.

Saknar du henne redan?
2021-04-11, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag har bestämt mig för att dra ner på mitt BB tittande. Det är inte roligt att titta längre när TV4 har valt Nardos som vinnare. Jag kommer inte stå ut med 50 dagar till av Nardospropaganda. Jag kommer fortfarandra att titta på måndagsfinaler och läsa tråden för underhållning.

Jag hoppas att TV4 brinner i helvetet och att de inte håller i en säsong 2022 för Big Bardos 2021: Orten Edition har spottat på alla tidigare säsonger med alla dessa jävla studioavsnitt och vinklingar/klippningar som hyllar apflickan.
Welcome to the club, har inte följt liven i snart 2 dygn nu, ingen idé.
2021-04-11, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Madde, Emelie och Dompa är ju en riktigt bra trio som har kul och skrattar! Gillar när Mergim hakar på också!
Svingött gäng!
2021-04-11, 11:41
Medlem
Citat:
Jag har bestämt mig för att dra ner på mitt BB tittande. Det är inte roligt att titta längre när TV4 har valt Nardos som vinnare. Jag kommer inte stå ut med 50 dagar till av Nardospropaganda. Jag kommer fortfarandra att titta på måndagsfinaler och läsa tråden för underhållning.

Jag hoppas att TV4 brinner i helvetet och att de inte håller i en säsong 2022 för Big Bardos 2021: Orten Edition har spottat på alla tidigare säsonger med alla dessa jävla studioavsnitt och vinklingar/klippningar som hyllar apflickan.
Tyvärr känner jag detsamma, börjat dra ner jag med känns som bortkastad tid när vinklingen är som den är och att vissa glider på räkmacka där inne. Känns meningslöst med alla dessa röstningar när dom redan sedan dag ett valt vinnare.
2021-04-11, 11:41
Medlem
Maddes EEeeyy...sååååå enerverande!!!
2021-04-11, 11:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Men om vi ska vara helt ärlig?
Hur har Madde trakasserat Adrian?
Visst hon har frågat en gång om de ska sova och sen en gång om han kan hålla om henne när de väl sov i samma säng? Sen har hon pratat om honom till andra i huset. Men Det är väl knappast så att hon hoppat på honom eller tvingat dom sova ihop osv

Madde har inte en endaste gång stalkat Adrian. Vid ett par tillfällen har hon gjort närmanden. Resten är uppdiktat framförallt av Emelie, Dennis, Joel och även Nardos till en viss del, samt av sinnesslöa på Flashback. De har pushat både AD och Madde mot deras vilja att ta det lugnare. På fyllan så litar Madde på dom och försöker att få ut något av praktarslet och byfånen Adrian. Byfånen säger att han får känslor när någon är ledsen men de sträcker sig endast till Eritrea, albanen och gamnacken. Resten skiter han i.
2021-04-11, 11:44
Medlem
aina08s avatar
Ska bli skönt att bli av med Steff. Hon skulle fått lämna för flera veckor sedan.
Hade gärna sett att Judith lämnat också men hon kommer att sitta säkert då hon har hela RFSL-fansen med sig, samt produktionen.
Simon sitter också säkers då han har massor av fans, även om han varit grinig och sur.
2021-04-11, 11:46
Medlem
Gift dig med mig Madde! jag smälter
2021-04-11, 11:48
Medlem
Svart-Skalles avatar
Jag har svårt att förstå att horan Madde är snart 34 år. Se vad hon håller på med, som 12-åringar framför TikTok-appen.
Senast redigerad av Svart-Skalle 2021-04-11 kl. 11:52.
2021-04-11, 11:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Bra. Har nu själv dragit ner. White flight från BB har varit anmärkningsvärt i år. Skulle inte alls förvåna om BB teamet nästan helt består av betongorten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in