2021-04-11, 11:16
Medlem
ziggarillens avatar
[quote=ziggarillen|75458797]
Skulle man inte rösta kvar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Goooood Morgon kära Flashback!

Har läst ikapp i tråden då jag inte följde liven alls igår kväll. Har börjat få tillbaka en lite del av livet genom att minska på mitt BB beroende. Men FOMOn är HÖÖG!
Därför är jag tacksam för att ni uppdaterar i tråden om vad som händer
Puss på er!

Vem räddar ni kvar ?
Lutar åt att jag röstar kvar Simon. Jag håller tummar o tår för att Oljudith åker!

Jag rädda Steph då det är vår ända chans att Jutidh åker. Simon får mest röster. Steph är vår ända chans
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Någon där inne bör ta Madde vid axlarna, titta henne djupt i ögonen och börja skaka henne vilt och skrika "kamma till dig kvinna!"

Hur länge har hon varit där nu? Sen slutet av farmenveckan så inne på sin 4e vecka? Redan dag ett började hon snacka Adrian, Adrian och låt oss inte glömma... Adrian. Det är det enda hon pratar om, spekulerar om, hon drömmer, äter och andas Adrian. Det är jävligt obehagligt att hon är så besatt av honom. Kanske ser gulligt ut iom att hon är en kvinna, ser okej ut och har en gullig behaglig röst men tänk er ombytta roller om hon var man och han kvinna. Det är som många säger, stalkervibbar på Madde.

100% sant. Folk hade reagerat och inte tyckt att det var så gulligt om det var ombytta roller. Att hon är besatt råder det ingen tvekan om.

Det måste även sägas: Hon är en incel. Ingen vill ha henne på utsidan heller, enligt hennes egen utsago. Hon må vara någorlunda vacker men det är något fel i huvudet på henne.

Att vara snart 34 år och ändå en fjortis mentalt tyder på mental ohälsa.
2021-04-11, 11:18
Medlem
"Tacktack, stök-Juddan in the house! Massa kärlek!"

Om jag hade vetat att det fanns ett "in the house" i röstningen så hade jag lagt den på Steph istället... Simon bete dig nästa vecka ifall du nu ska hänga löst igen. Ska börja rösta veckovis nu. Den som gör bort sig vecka för vecka och hänger löst får inte rösten oavsett om det är favorit eller ogillad.

Hade valt Simon alla dagar i veckan i denna omröstning men som tidigare sagt, han förstörde mycket som denna veckan kunde ha gett.
Medlem
Anonym396s avatar
Jag har bestämt mig för att dra ner på mitt BB tittande. Det är inte roligt att titta längre när TV4 har valt Nardos som vinnare. Jag kommer inte stå ut med 50 dagar till av Nardospropaganda. Jag kommer fortfarandra att titta på måndagsfinaler och läsa tråden för underhållning.

Jag hoppas att TV4 brinner i helvetet och att de inte håller i en säsong 2022 för Big Bardos 2021: Orten Edition har spottat på alla tidigare säsonger med alla dessa jävla studioavsnitt och vinklingar/klippningar som hyllar apflickan.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
100% sant. Folk hade reagerat, och inte tyckt att det var så gulligt om det var ombytta roller. Att hon är besatt råder det ingen tvekan om.

Det måste även sägas: Hon är en incel. Ingen vill ha henne på utsidan heller, enligt hennes egen utsago.
Hon är helt ointressant som människa. Förstår inte ens vad folk ser det snygga i hennes trista person. Likadant med Adrian. Han blir fulare för varje dag.
2021-04-11, 11:19
Medlem
ziggarillens avatar
Adrian och Joel trivs bra ihop i sängen och låg där länge. Om det varit Madde skulle Adrian studsat upp inom några sekunder. Jag tror det blir ett triangeldrama så småningom med självmordsbenägen Mergim i förgrunden. Han var ju tokig av brusten kärlek förra säsongen då Lennie inte ville sätta på honom.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-11 kl. 11:23.
2021-04-11, 11:20
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hon är helt ointressant som människa. Förstår inte ens vad folk ser det snygga i hennes trista person. Likadant med Adrian. Han blir fulare för varje dag.

Enig.
2021-04-11, 11:21
Avstängd
Schemat idag : Censur
Censur Censur
2021-04-11, 11:26
Medlem
Vem röstar ni kvar? Känns som att det kvittar vem som ryker denna gång
2021-04-11, 11:26
Medlem
Madde, Emelie och Dompa är ju en riktigt bra trio som har kul och skrattar! Gillar när Mergim hakar på också!
2021-04-11, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Vem röstar ni kvar? Känns som att det kvittar vem som ryker denna gång

Simon röstar jag kvar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in