2021-04-11, 01:36
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
VILKET RUM!!?
VID DET HÄR LAGET OCH MED TANKE PÅ DIN ARSEL-AVATAR, så kan man bara dra slutsatserna att du bör ha denna sorts kompetens redan vid det här laget. Sovrum och vilka det gäller - är viktigt, min gode bundsförvant.

Haha. Trodde folk hade lite koll på vilka det gäller och i vilket sovrum de sover i. Bara hoppa mellan kamerorna och följa det man vill se, vilket inte är Jacki och Mergim på utegården.
2021-04-11, 01:36
Medlem
Ridnes avatar
Nej nej nej..fina Tanja ska INTE sova med Rovjudith. Vill inte att hon ska ge sig på henne också
2021-04-11, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Joel har utbildning i hur en kondom ska rullas på för Emelie och Dennis.
Känns som att Dompa bör ha lite mer kunskap i det än Joel.
Medlem
amiliasharborstes avatar
Rätt säker på att Emelie ger dompa en handtralla

Edit: fram tills Joel såklart kom & cockblockade
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Haha Adrian är tillbaka på dissar spåret mot Madde när det gäller att sova med henne

Han har längtat att få sova med Nardos igen!
Medlem
Nardos till Joel>>>Du ber fattar du hur mycket energi du har givit. Hmm Idag tittade jag igenom nästan alla "Jafs" klippen på Youtube, hjärnan höll på att gå sönder. Tydligen har Nardos sagt "allt" om hennes syn på homosexuella till Joel. Har inte sett något klipp om detta eller riktiga bevis och att hon utvecklat sina idéer om detta. Men om ni alla orkar tittar igenom "tjafs" klippen på Youtube tror jag att ni kommer få en bild som inte är så trevlig. Bara så ni vet. Nardos tycker att man skall acceptera hennes syn på homosexuella och att de är föräldrarnas fel. Ok, med hennes resonemang så kommer vi få en intressant värld. Hon tycker att det är ok att hon anser att homosexuella har fel och att att homosexuella skall acceptera detta eftersom det är hennes åsikt. Så om jag anser att vänsterhänta borde dödas så skall alla andra acceptera detta då det är min åsikt. Nej hon är totalt blåst och kan säga vad som helst bara hon får vara med och synas.
Senast redigerad av tactile 2021-04-11 kl. 01:40.
2021-04-11, 01:39
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Känns som att Dompa bör ha lite mer kunskap i det än Joel.

Dompa känns inte som en kondom-kille. Joel har ju ganska nyligen haft sexualkunskap så det har han färsk i minnet.
2021-04-11, 01:39
Medlem
Vill krama Madde av flera olika anledningar. Vill ta Adrian i nacken och säga åt honom att tala klarspråk eller hålla käften.
2021-04-11, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Han har längtat att få sova med Nardos igen!

Haha eller hur!
Tror helt ärligt han skulle vara mer intresserad av att vara tillsammans med Nardos än Madde
2021-04-11, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Nardos till Joel>>>Du ber fattar du hur mycket energi du har givit. Hmm Idag tittade jag igenom nästan alla "Jafs" klippen på Youtube, hjärnan höll på att gå sönder. Tydligen har Nardos sagt "allt" om hennes syn på homosexuella till Joel. Har inte sett något klipp om detta eller riktiga bevis och att hon utvecklat sina idéer om detta. Men om ni alla orkar tittar igenom "tjafs" klippen på Youtube tror jag att ni kommer få en bild som inte är så trevlig. Bara så ni vet. Nardos tycker att man skall acceptera hennes syn på homosexuella och att de är föräldrarnas fel. Ok, med hennes resonemang så kommer vi få en intressant värld. Hon tycker att det är ok att hon anser att homosexuella har fel och att att homosexuella skall acceptera detta eftersom det är hennes åsikt. Så om jag anser att vänsterhänta borde dödas så skall alla andra acceptera detta då det är min åsikt. Nej hon är totalt blåst och kan säga vad som helst bara hon fåra med och synas.

Såg på liven när Nardos berättade alla sina gamla åsikter till jutidh, joel och emelie. Hon sa att hon inte står för de idag
2021-04-11, 01:41
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nu har jag lovat mig själv skära ner på BB. De förlorar cirka 10% av streaming. Kan tänka mig att återkomma när albanjäveln lämnar. Vi får la se.
Åker inte Ljugith ut på måndag kommer jag också skära ner på detta, orkar inte en vecka till med The Great White.

Om det inte vore för henne kunde man ju långtidsparkera i sovrum 1 när dom gått i säng, eftersom DC är fastlåst i sovrum 2.
Men då hon nästan är lika vidrig som Nardos måste man ju panikbyta kamera ofta.
2021-04-11, 01:42
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Haha. Trodde folk hade lite koll på vilka det gäller och i vilket sovrum de sover i. Bara hoppa mellan kamerorna och följa det man vill se, vilket inte är Jacki och Mergim på utegården.

I know, men kör paddan som ligger i ett annat rum (med DC på 24/7) castat till TV:n.
Om inte något annat anges eller något smaskigt händelserikt sker, då lyfter jag fan INTE på skinkorna för att springa till det andra rummet och byta mellan kamerorna. Mina skinkor är välfyllda och för värdefulla för detta ändamål.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in