Det var lååååång stiltje på förmiddagen och efter att Julia lämnat, sen fick de ett examensprov (fysiskt och mentalt) därefter muck och party. God stämning hela kvällen. Finns säkert klipp i appen.
Tack för update! Såg klippet när Julia lämnade, kollade endast det klippet då jag blev chockad. Trodde deltagarna skulle börja spekulera i att de gamla deltagarna var mullvader då 2 av 3 lämnat av att inte bli utröstade
Men jävla kramkalas det är nu då! Jag vill ha DRAMA! Okej, inatt får de gölla men sen får det räcka. Det kommer bli zzzzzz fram till finalen om det inte blir life mer Tjafs!
AD är en stor fjäskade därför han går till person till person, fiskar röster såklart han vet vad han gör. Varit ute efter Nardos för hon har stor följa skala ute. Och nu Tanja.
De flesta kan kännas vid den liknelsen Nej men du har så rätt. Vänner med kids sa direkt efter födseln "aldrig igen" men efter något år är de på att föda ett barn igen. Är väl som ett gammalt förhållande i guess... efter ett tag romantiserar du det och tänker " men så dåligt var det inte! Vi hade ju kul." Och glömmer alla bråk, skeva värderingar och när kärleken slutade och ni bara var vänner.
Hahah men exakt!! Fyfan. Så sjukt. Men när man tänker tillbaka på förra året så är det ju EXAKT så det är.
Som jag sagt innan: BB är ett jävla självskadebeteende.