2021-04-11, 00:07
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Hon är nästan alltid ensam. Ingen vill vara med henne.
Hon måste vara den som klickat sämst med samtliga. Får lite ont i hjärtat av det. Samtidigt vet jag att jag aldrig skulle klicka med henne själv heller.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
"Jag känner att jag inte hör hemma här" - Marek

Synd att han bara säger det för att få uppmärksamhet och sympati. Det är ju faktiskt helt sant det han säger. Du var slut redan efter en vecka förra säsongen Marek!

Hahaha spoilern

Contris

du levererar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ingen frågar hur jaqie mår medan Mergim får all attention. Lågt av de andra. Trodde Mergim var ledsen över att Julia lämnade men istället var det för att tittarna kanske skulle se honom som dålig nu när Julia inte är där! Det handlar bara honom.

Exakt så Narcissisten förnekar sig inte
2021-04-11, 00:08
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför måste AD prata om att hur han vill visa medkänsla osv och det låter inte bra. Som att han vill framhäva sig själv Plus det finns flera inne i huset som behöver medkänsla, som Jaqie och hon är inte den som gråter eller visar det på samma sätt. Den kvällen hon var ledsen och pratade om sin Mamma i sovrummet så såg jag inte AD visa någon medkänsla? Får en känsla av att AD smörar och fjäskar för de som kan ge honom något.
Han snackar skit och stolpskotten tror honom. Han saknar varje form av empati förutom för sig själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
"Jag känner att jag inte hör hemma här" - Marek

Synd att han bara säger det för att få uppmärksamhet och sympati. Det är ju faktiskt helt sant det han säger. Du var slut redan efter en vecka förra säsongen Marek!

Var väl kanske en timme sedan han var festens mittpunkt när han återigen fick köra sin älskade TikTok-dans och log större än någonsin med sitt HoLlyWooD SmiLe, därefter spelades Pissa i poolen ett par gånger och folk började gå bananas, han ville inte få vatten på sig p.g.a. att han duschat tidigare idag och drog sig då långsamt undan.

Och nu känner han att han inte hör hemma. Haha. Ok. Herrå!!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ehum. Monstret skulle fånga en fluga och naturligtvis sitter flugjäveln på glaset och naturligtvis måste hon fånga den och naturligtvis så välter hon glaset och naturligtvis tittar hon frågande på mig och naturligtvis får jag kräla på golvet med 2 kilo papper. Phew.
ÄHUM.
Fånga flugor, är det inte ett jobb för dig grodan? 🤔
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Hon måste vara den som klickat sämst med samtliga. Får lite ont i hjärtat av det. Samtidigt vet jag att jag aldrig skulle klicka med henne själv heller.

Känner samma sak.
Medlem
codemeds avatar
Det räcker med PK-snacket nu, blabla
Medlem
Dagens visdomsord från Nardos:

”Du föds själv och du dör själv, följer din mamma och pappa med dig ner i graven? Nej. Du ska ner dit själv”

Halleluja
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Simon har en läcker kropp.
Enligt morsan, 77 år.
Jag kan inte avgöra sånt. Nu ser jag Juddan hålla låda i Nuggeten. Jag förstår att Jullan blev lite kär

hahahahahaha
Ja i min gammelfars ögon skulle nog Katti vara ett hett objekt.
Det är därför det kallas att skönheten ligger i betraktarens ögon.
Medlem
StoriaiLs avatar
Vem har ni röstat på inför veckofinalen?
2021-04-11, 00:09
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Vem har ni röstat på inför veckofinalen?

Simon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in