2021-04-10, 23:02
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Vi får aldrig glömma tillfället då Nardos lärde Tanja om hur dom filmar i Paradise Hotel!!

Och dessutom fucking legendSimons "Vet ni vad skillnaden på bajs och diarre är-"

https://imgur.com/a/TVSeUQD
Jag har denna när Tjackie lär Nardos om kamerorna i badrumsspegeln
https://imgur.com/a/OKqt8u2
2021-04-10, 23:03
Medlem
Vart är Nardos och varför har vi inte sett henne på länge nu? Klarar hon inte av att dela all uppmärksamhet med resten av gruppen?
Medlem
Klart man hade rätt om vem som skulle hoppa i plurret först
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah har sett det och jag ÄLSKAR det. Rullar bättre i munnen än burkputt också.

På tal om det, längesedan man såg Adrian purkbutta??? Vill ingen leka med honom längre eller vad är grejen.

Han försökte ju få purkbuttning som ett straff för rekryterna vilket slogs ned... Tror Nardos low key förbjöd det Men har du tänkt på hur många purkar de har nu efter en vecka av endast ärtsoppa???? Imorgon är han i sjunde himlen igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
emelie ser alltid ut som hon är försenad till bussen när hon hånglar med dompan

hahaha klockren beskrivning!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
haha, jag fattar!!!!! va fan när jag varit på jobbet med möten osv eller annat som ska göras i livet har jag exakt samma känsla kring liven, jäkla beroende man blir av BB, sedan får vi alla köra en gemensam avtändning när detta är över
Jag vet! Jobbar bara hemma och i dessa tider är det sociala livet lite mindre så är ju mest hemma. Blir som ett beroende det här.

Är vi inte hövligt trötta på alla dessa trista låtar? Kan det inte vara tyst istället?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah har sett det och jag ÄLSKAR det. Rullar bättre i munnen än burkputt också.

På tal om det, längesedan man såg Adrian purkbutta??? Vill ingen leka med honom längre eller vad är grejen.
Beror nog bara på att det varit militärvecka. Han är säkert igång imorgon igen. /pessimisten har talat
2021-04-10, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Skitsnack! Emelie gillar Tanja och det har hon sagt flera gånger.

Vad hon säger är en annan sak, tror säker hon tycker hon är schysst men tror inte hon gillar att hon är så pass populär, allt Emelie tänker på är spelet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det kan du ha rätt i.

Varför, varför väljer inte Dompa Tanja? När han beskriver sina favoritperson är det Tanja! Han gillar inte negativitet? VAD FAN GÖR HAN DÅ MED EMELIE??? Kan någon snälla, SNÄLLA förklara det för mig?

Jag kan köpa att folk inte gillar Emelie. Jag tycker hon är rolig, gillar att hon är en bitterfitta i sin natur. Men i mina ögon är hon inte negativ. Är väl rätt lik henne och därav förstår jag hennes beteende till viss del.
Tog ett tag för mig att gilla henne men gillar henne bara mer och mer, och tycker en del av analyserna i tråden är rakt av överdrivna och misstolkningar. Men ordet är fritt
Medlem
Mouchinos avatar
Ska vi se hur lång tid det tar innan Mergim börjar klänga på Adrian?
2021-04-10, 23:05
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Gött haha, då vet du. Fast ärligt talat är många med mina diagnoser jävligt efterblivna. Jag har högre IQ än medel och är gift, liksom. Måste ändå vara hyfsat normal trots min sinnessjukdom. 🤪

Vad gjorde Podde? 😂 Måste hänga med i liven. Gör allt via telefon haha

Du är sannolikt högfungerande så absolut ingen Rainman (smart som fan men omöjlig att ha i det fria utan 100% tillsyn)

Han började jiddra med Dompa om att man inte alltid kan vara positiv yada yada, orkar inte lyssna på mr korsförhör.
2021-04-10, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hahahaha jag trodde du skulle börja anspela på analsex med din freudianska slip ("they invented it" som Basil säger i Fawlty Towers"). Emelie kommer aldrig släppa till, inte med tanke på att BB vrålar "har vi en tumme upp" så fort det hettar till.
Hahaha jag VILL så gärna förstå den där referensen men jag är tyvärr HELT lost
Jag tror dock hon skulle kunna göra det, under rätt förutsättningar (dvs fylla, tomt i rummet, Dompa kör rätt löööve-strategi osv). Om det kommer ske är dock en annan femma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in