2021-04-10, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet! Kanske borde vara lite generös mot er andra och sova. Nu har jag sagt det i över en timme och lär väl vara vaken flera timmar till. Men om det blir kaos så vet ni att varför, för då har jag däckat.

MEEEEN gå och lägg dig så att det kan hända något för fan, do it for the people haha
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Ny dricklek, drick varje gång Simon sticker ut sin tunga när han snackar!!

Det är hans ADHD-tics....

Emelie den mest positiva? Vafan, hur bränd är Dompa egentligen?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hahaha det vill vi inte men de styrande stängde ju alla mentalsjukhus för x antal år sen så vi har inget val. Skämt åsido så tror jag att många skulle ha det bättre om de inte bodde ute i samhället medan många andra fungerar bra med rätt stöd. Har även jobbat på ett LSS-boende så haren hel del insyn.

Vad snackar Podde för skit nu?
Gött haha, då vet du. Fast ärligt talat är många med mina diagnoser jävligt efterblivna. Jag har högre IQ än medel och är gift, liksom. Måste ändå vara hyfsat normal trots min sinnessjukdom. 🤪

Vad gjorde Podde? 😂 Måste hänga med i liven. Gör allt via telefon haha
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon
Steph
Jaqi
Madde

Tre personer som är godhjärtade helt igenom men som kan vara explosiva och FÖR känsliga i många lägen.

Adrian
Mergim
Emelie

Ormiga och spelar ut folk mot varandra men håller en "fin" fasad och kramas och gullar med alla.

Tanja
Dompa

Två sköna typer som är helt dramalösa och bara kör sin grej men verkar schyssta och down to earth samtidigt.

Ormarna ska ut. Förstår inte att de är så populära.
Du har kopierat min lista jag har i skallen, spooky
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det kommer ju inte hålla i längden. Han är med henne nu för att de är instängda där och hon är den som är mest villig. Nu har dessutom blivit en grek så han fattar att det är dumt att byta bort henne pga han kommer få skit

edit: HAHAHA men vad är det MED mig att skriva fel. En GREJ*, men en GREK är ju inte helt fel nu heller!!!!!

Väljer att tro att du skrev GREK medvetet med tanke på kvällens tema😂
2021-04-10, 22:46
Medlem
Vad är chansen att ÄckelEmmelie börjar prata skit om tanja efter ikväll?
2021-04-10, 22:46
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är hans ADHD-tics....

Emelie den mest positiva? Vafan, hur bränd är Dompa egentligen?

Mest positiv till honom. Dvs, från att hon spred en massa skitsnack om honom till att dela säng.

Behöver läsa mellan raderna lite när han e full.
2021-04-10, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Väljer att tro att du skrev GREK medvetet med tanke på kvällens tema😂
Hahahah nej!!! 100% min hjärna som ställde till det.

Precis som med purkbutt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet! Kanske borde vara lite generös mot er andra och sova. Nu har jag sagt det i över en timme och lär väl vara vaken flera timmar till. Men om det blir kaos så vet ni att varför, för då har jag däckat.

Jag ska också lägga mig pga jobb så vi får båda lägga oss med vetskapen om att det kommer spåra. Trist läge
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Men hennes defintion av kärlek kanske inte är det som räknas som barn eller tonåring..? Eller också vill hon inte outa det i tv bara, kärlek gör en sårbar och då ska ju folk hålla på att gräva i det, ett sätt att inte få massa följdfrågor är att säga "jag har aldrig varit det", folk kommer inte våga ifrågasätta det i huset iaf, det blir ett sätt att skydda sig.

Så kan det ju vara, och att hon inte vill visa sig sårbar och att folk ska börja gräva. Men jag tror (utifrån mina egna erfarenheter givetvis) att det är mer uppseendeväckande att säga att man ALDRIG varit kär, och att det i sig leder till att folk gärna vill gräva. Om Tanja tänkte taktiskt hade hon nog hittat på att hon varit kär "några gånger" för att avleda eventuella följdfrågor, men jag tror verkligen att hon inte tänkte taktiskt ALLS och i stället svarade med den brutala sanningen. Hon har aldrig varit kär. Om hon trots allt har varit det i lågstadiet eller i tonåren så tror jag att hon hade sagt det.
2021-04-10, 22:48
Medlem
Adrian gick FÖRBI en ledig sittplats för att gå efter Tanja och klämma in sig bredvid henne. Vad i helvete? Kan han göra det mer uppenbart?
2021-04-10, 22:48
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfar122
Ok, fattar inte, förklara?
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Inlevelsef%C3%B6rm%C3%A5ga

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem