2021-04-10, 22:39
Medlem
Dompa har sunda åsikter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, att man som vuxen väljer bort eller väljer att inte söka efter kärlek och förälskelse är ju en sak, det har jag skrivit tidigare. Men hur går det till att man INTE blir "kär", förälskad, typ hundra gånger under uppväxten? Förskola, grundskolan, gymnasiet..?

Men hennes defintion av kärlek kanske inte är det som räknas som barn eller tonåring..? Eller också vill hon inte outa det i tv bara, kärlek gör en sårbar och då ska ju folk hålla på att gräva i det, ett sätt att inte få massa följdfrågor är att säga "jag har aldrig varit det", folk kommer inte våga ifrågasätta det i huset iaf, det blir ett sätt att skydda sig.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det kan du ha rätt i.

Varför, varför väljer inte Dompa Tanja? När han beskriver sina favoritperson är det Tanja! Han gillar inte negativitet? VAD FAN GÖR HAN DÅ MED EMELIE??? Kan någon snälla, SNÄLLA förklara det för mig?

Jag undrar detsamma.. Han och Tanja skulle vara så perfekta för varann. Stör mig på att han är med Emelie. :/
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det kan du ha rätt i.

Varför, varför väljer inte Dompa Tanja? När han beskriver sina favoritperson är det Tanja! Han gillar inte negativitet? VAD FAN GÖR HAN DÅ MED EMELIE??? Kan någon snälla, SNÄLLA förklara det för mig?
Tanja visar 0 intresse, Emelie visat intresse sedan dag 1, vem väljer han?
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Min gruppindelning just nu

—Bottenskrap—
Mergim
Judith
Adrian

—kommer inte att sakna—
Joel
Emelie
Nardos
Pedram
Jacqi

—mellanmjölk—
Stephanie
Madde

—potential—
Simon
Dennis

—vinnare—
Tanja
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Alltså är AD seriös?! Negativa människor och en person som går igenom något jobbigt är väl inte riktigt samma sak...
AD är lite speciell...
2021-04-10, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Alltså, vi har varit gifta så jävla länge, så även om jag vore, säg en ukrainsk köpefru så hade han haft mååååånga chanser att dra sig ur. Jag måste helt enkelt vara skitbta på att suga 🤣

Hanif är en go gubbe. Lol undrar hur han hade skött sig i BB?
Haha, det måste vara så.

Du, han hade blivit utkastad inom en vecka. Han följer mig på Instagram, av någon märklig anledningen.
2021-04-10, 22:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Att Mergim och Lennie var så nära att det kom till punkten att Simon trodde att Mergim var gay Han hade tydligen sagt det till Mergim och han hade svarat att Lennie var samma trygghet för honom som Steffi är för Simon.
Loooooool det var så jävla bögigt sagt ju haha
2021-04-10, 22:41
Medlem
icons avatar
Dompa säger att Tanja skulle kunna vara hans syster. Inte förvånande
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Men ditt facit gällande BB så blir det jordens kväll om du lägger dig 😂
Jag vet! Kanske borde vara lite generös mot er andra och sova. Nu har jag sagt det i över en timme och lär väl vara vaken flera timmar till. Men om det blir kaos så vet ni att varför, för då har jag däckat.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Att Mergim och Lennie var så nära att det kom till punkten att Simon trodde att Mergim var gay Han hade tydligen sagt det till Mergim och han hade svarat att Lennie var samma trygghet för honom som Steffi är för Simon.

det stämmer, och han var kåt på Lennie som Simon är på Steffi
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tack för omtanken. Har autism också (Rainman ftw). Det går bättre, för man lär sig mer och mer och gör sitt yttersta för att undvika de situationer som är direkt skadliga för samtliga inblandade. I mitt fall är det fortfarande rätt så jävla severe vid 30+ (och jag slutade med min medicin, för den sliter ju som fan på kroppen och jag vill inte se ut som en jävla tjackpundare hahaha). Men tar ju en massa andra mediciner 🤪 Jag tycker att psykfall är läskiga, så jag fattar inte hur ni vågar ha oss ute i samhället!

Jag anar att Steph fokuserar på att charma tittarna!

Hahaha det vill vi inte men de styrande stängde ju alla mentalsjukhus för x antal år sen så vi har inget val. Skämt åsido så tror jag att många skulle ha det bättre om de inte bodde ute i samhället medan många andra fungerar bra med rätt stöd. Har även jobbat på ett LSS-boende så haren hel del insyn.

Vad snackar Podde för skit nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in