2021-04-10, 22:18
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Och kämpar med sin adhd. Jag känner för honom, det värker i mitt mammahjärta, men visst, läxa upp honom skulle jag absolut
Ja, fan. Jag har ju också ADHD (bland annat). Har ett ex antal anmälningar bakom mig till följd av det. 😂 Nuförtiden går det bättre, men folk tar så lätt på psykisk ohälsa, eftersom att det har blivit trendigt. Kan tala om att vill det sig illa har man varken jobb eller körkort. Folk (inklusive Juddan) tror att det är något skoj man kan nämna för att ursäkta humor, vulgärt beteende eller allmänt slarv. Blir jävligt less på det. ADHD (särskilt i kombination med fler funktionsnedsättningar) gör en helt jävla handikappad i vissa avseenden. Det är liksom inte latjolajban. Fan.
2021-04-10, 22:19
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Spelar ingen roll hur mycket som visas på tv. Tanja har redan vunnit det förstår väl alla när tv4 tog in henne. Sen kan ni tro vad ni vill.

Jag hoppas att hon vinner
Medlem
Ett exempel hur mycket tv tid fick inte Amilia förra året och folk tjatade om att allt var riggat mm. Men vann hon.ne hon kom inte långt. Så fatta att det inte är riggat. Så sluta tjata om att Nardos vinner det kommer hon inte göra
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Emelie ljuger Stephanie rakt upp i ansiktet hon har ingen aaaaning vem som får lämna, till Judith sa hon Stephanie får lämna.
Helvete vad hon gör allt för att inte bli nominerad när det är dags.

Det är superäckligt! Tycker så jävla illa om henne! Hon har ju självinsikt iaf när hon säger att hon inte kommer gå långt.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
hon verkade prata med Joel och Mergim om sitt jobb och sin bransch tidigare så det vore ju en trevlig omväxling för henne jämfört mot andra festkvällar

Ja, såg det också. Må Madde slippa AD-snack ikväll.
2021-04-10, 22:20
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
gjorde det misstaget att somna med liven på vaknade till med katti stirrande i mörket med en halvt urkammad afro.Det var en nära döden upplevelse
Cannot relate. Does not compute. Låter som en fontänorgasm.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Jag hoppas att hon vinner
Min favorit är Nardos men det är Tanja som kommer vinna. Tro mig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
https://imgur.com/PfNcCnt

HAHAHA, åh. Den videon från nattkameran någon delade när hon ilsket glor i mörkret med ungefär den där uppsynen för att någon minut senare kravla sig upp ur sängen och hasa sig ut ur rummet med tishan fast i trosan. Otrolig.
2021-04-10, 22:21
Medlem
Sånt gap och skrik och tjoande över lite chips och snask.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Tror ni det är något på gång mellan Adrian & Tanja?

Han vill bara rida på hennes popularitet. Den enda han vill rida fysiskt därinne är Dompa.
Medlem
Fick något form av Tjackie-moment och har sprungit runt och fuldansat och twerkat (på riktigt, ingen Nardos-"twerk") medan jag städat senaste timmen.

HAR DET HÄNT NÅGOT KUL I HUSET eller kan jag fortsätta med min one woman show för mina stackars grannar som sitter och kollar på tv mitt emot mitt fönster?
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Har tyckt att han verkar nyfiken den senaste dagarna men tror inte hon är intresserad. Hon har nämnt tidigare att hon vill ha en karl som inte är för fin. Typ en manlig version av henne

De är ju för olika för att funka romans-mässigt så tror verkligen inte han är ute efter henne. Bonda som kompisar däremot!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in