2021-04-10, 22:06
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag förstår fan Simon. Jag har själv varit där... Jag är övertygad om att han får så jävla mycket ångest, fan. Han låter som den jag var förr; ville inte sova ensam + annat. Han är en plågad själ. Hoppas fler inser det och slutar vara så lättkränkta. Jag var en jävla demon som ung, men deep down var jag världens bästa person, vilket jag kan visa idag.

Precis! Därför fick han min röst
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Lämnade Julia självmant eller vad hände där?
Ja, hon fick besked om att hennes mamma är nära döden samt att Svante varit hos veterinären så hon lämnade huset.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fantastiskt.. Inte ofta Simon eller Tanja får tid i DC. Nästan aldrig faktiskt. Men det var väl för att han stod med Emelie. Emelie och Nardos är de enda som visas nuförtiden.

+1, jag har skrivit flera gånger till BB om det, men ingenting ändras
Medlem
Stepphan gräver sin grav och Simon är spaden.
Medlem
Ni som tjatar om att allt är riggat bla bla bla mm. Ni verkar ju vara helt bortom flötet. Kan ni bara fatta att ni har fel. Jag vill och önskar Nardos vinner. Men min känsla säger att hon inte vinner. Det kommer Tanja göra. Så sluta att hata på Nardos och säga att allt är riggat. Var glada istället att Tanja vinner. Inget fel i det. Tanja är bra
2021-04-10, 22:07
Medlem
Citat:
Jag har liven på dygnet runt. Sover till och med till Simons kräkningar på dass 😂
Haha, då skulle du väl förstå mina invändningar mot Simon!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Är det verkligen så? Vad är det som är så tilltalande med en vuxen man som gnäller och fejkgråter 7 dagar i veckan?

Har jag överskattat den genomsnittliga Flashback-användaren eller hänger det bara ett överskott av blödiga Facebook-mammor i den här tråden?
Har skrivits rätt många inlägg här idag från användare (bl a jag) som inte kommer fortsätta rösta på honom så jag tror inte han har samma stöd här längre. Kan vända nästa vecka men just nu har han gjort bort sig hos många.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
det tycker jag också
2021-04-10, 22:08
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
En fråga: Hade Emelie aka Beavis and Butthead rätt gällande Stephanie? Blir hon brun runt munnen nu, bara för att övertyga tittarna om att hon visst är zå bra venn me MLI-cious?
2021-04-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
+1, jag har skrivit flera gånger till BB om det, men ingenting ändras
Dom har inte visat mycket av Nardos ikväll
2021-04-10, 22:09
Medlem
Citat:
Jag har liven på dygnet runt. Sover till och med till Simons kräkningar på dass 😂
Jag med, brukar lägga mig med liven på. Det är därför jag verkligen avskyr Narcos skrikande, särskilt som hon verkar gilla lite extra när folk ska sova i huset.
2021-04-10, 22:09
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Ni som tjatar om att allt är riggat bla bla bla mm. Ni verkar ju vara helt bortom flötet. Kan ni bara fatta att ni har fel. Jag vill och önskar Nardos vinner. Men min känsla säger att hon inte vinner. Det kommer Tanja göra. Så sluta att hata på Nardos och säga att allt är riggat. Var glada istället att Tanja vinner. Inget fel i det. Tanja är bra
Tanja får ingen tid i avsnitten. Nardos är den enda som får TV-tid. Det skulle se fel ut om man går tillbaka och kollar på säsongen och inte ser vinnaren få någon TV-tid. Nardos har redan vunnit, det har produktionen bestämt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in