2021-04-10, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Inte sett Nardos nu på säkert en halvtimme.

Otroligt!
2021-04-10, 20:24
Medlem
Ridnes avatar
Adrian ser ut som en förälskad skolpojke när han är i närheten av Dompa. Kärleken lyser i hans ögon.
2021-04-10, 20:25
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Emelies räkmacka hoppas jag tar slut nästa vecka... trött på hennes äckliga dialekt och bitchface
Lill Vickan ska ut, så fort chans finns!!!!
2021-04-10, 20:25
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Emelies räkmacka hoppas jag tar slut nästa vecka... trött på hennes äckliga dialekt och bitchface

och mest falskheten
2021-04-10, 20:26
Medlem
Nu har finaste Julia fått träffa Svante. Svante verkade så glad över att få träffa Jullan. 😍😍😍

Bara för att de åt Billys blev jag sugen. Nu pratar Simon om att en Billys kostar 10 spänn. La precis en order på Ica via Uber. 18 spänn kostade fan deras Billys men vad gör man inte för att slippa gå 100 meter till affären.
Medlem
Citat:

Räkmacka? Hon har blivit kvarröstad två gånger så lugna dig med ord du inte vet innebörden av
Medlem
Okej. Nu när vi sett igen hur Tjackie är utanför, så måste jag få komma med en liten reflektion.

Jag tycker det är vidrigt att skåda en person vara så uppenbart missplacerad och utanför en grupp på det här sättet. Hur de behandlade henne i natt gjorde ont i hjärtat, när hon försökte få gehör och de andra bara garvade åt henne.

MEN jag tänker också att det är svårt att leva så nära en person som ÄR så tydligt missplacerad och "off" jämfört med de andra. Hon är ingen ond person, men hon är ju... jobbig, liksom. Har ingen social fingertoppskänsla, säger massa mumbo jumbo och är rent allmänt bara... off.

Jag tror inte de avser att stöta ut henne, men det är svårt att angripa henne också. Steffi/Tanja försökte väl typ i början, men insåg väl kanske att de var för olika, eller något. Och det är skitlätt att som tittare sitta och gorma om mobbning, men samtidigt tror jag vi måste försöka se det/henne ur de andras perspektiv också.

Försvarar absolut inte att skratta henne i ansiktet och vara rent respektlös, det finns det ingen ursäkt för för de kan fortfarande behandlar henne med respekt, men jag tror det är svårt att inkludera en person som liksom hela tiden rör sig utanför de andras bubbla.

FÖRSTÅRNIHURJAMENAR eller låter jag som en mobbare?
2021-04-10, 20:27
Medlem
Ridnes avatar
Simon har tjatat om bikten med Nardos i timmar nu.. Där killarna ska sitta och mata Nardos som en gudinna med vindruvor för att det är hennes "högsta dröm". Detta rövslickeri för henne har gått till överdrift både av produktionen och av de andra deltagarna.
2021-04-10, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lill Vickan ska ut, så fort chans finns!!!!
vemfan är lill vickan?
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
och mest falskheten
Japp falskt luder från ystad... pissful är hon oxå
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Räkmacka? Hon har blivit kvarröstad två gånger så lugna dig med ord du inte vet innebörden av
Glömt att hon blivit räddad av bögdrian?
2021-04-10, 20:28
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian ser ut som en förälskad skolpojke när han är i närheten av Dompa. Kärleken lyser i hans ögon.

2021-04-10, 20:29
Medlem
Men nu får de väl ta o rappa på med badrumskameran!
2021-04-10, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag tyckte bara det var underhållande att Joel pratade om en stork och Adrian ställde följdfrågor.

Kvitter. Pip, pip.
Haha! Adrian har ju uppenbarligen ett stort intresse för fåglar. Kanske inte som vanliga fågelskådare utan han vill åt deras små oskyldiga näbbar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in