Har ni missat att Hunter Biden släppt en bok?:
Beautiful Things: A Memoir
The ugly truths in Hunter Biden's book 'Beautiful Things'
Alltid någon annans fel. Det är inte lätt att bära namnet Biden. Nyhetsmorgon TV4 uppmärksammar boken och klipp lär väl dyka upp på deras sida på nätet för dem som är hugade. Om jag inte hörde fel så har Marcus Oscarsson fått en enskild intervju den oskyldige lille pojken och den lär väl också finnas där så småningom.
Tänk om han hade hetat Trump i efternamn.
Edit:
Fel av mig. Det var Jenny Strömstedt som fått en intervju med Hunter Biden. Sänds precis nu och lär väl komma upp inom det snaraste på TV4 Nyhetsmorgons sida.
Jag måste ändå kommentera tilltaget. Alltså det är ett komplett försvartal han får hålla där den stackars crack headet kan skylla på olyckliga händelser. Det här är inte värdigt TV4. Inte ens seriöst att sända något sådant.
Beautiful Things: A Memoir
“I come from a family forged by tragedies and bound by a remarkable, unbreakable love,” Hunter Biden writes in this deeply moving memoir of addiction, loss, and survival.https://www.amazon.com/Untitled-Nonfiction-AB-Confirmed-Gallery/dp/1982151110
When he was two years old, Hunter Biden was badly injured in a car accident that killed his mother and baby sister. In 2015, he suffered the devastating loss of his beloved big brother, Beau, who died of brain cancer at the age of forty-six. These hardships were compounded by the collapse of his marriage and a years-long battle with drug and alcohol addiction.
The ugly truths in Hunter Biden's book 'Beautiful Things'
/.../https://edition.cnn.com/2021/04/05/media/hunter-biden-book-beautiful-things/index.html
But the scrutiny of what pro-Trump media shouters sometimes call the "Biden crime family" continues to this day, and Hunter acknowledges it in the book. Regarding his Burisma role, which was at the heart of President Trump's first impeachment, he writes, "I did nothing unethical, and have never been charged with wrongdoing. In our current political environment, I don't believe it would make any difference if I took that seat or not. I'd be attacked anyway. What I do believe, in this current climate, is that it wouldn't matter what I did or didn't do. The attacks weren't intended for me. They were meant to wound my dad." Still, he says, in retrospect, for optics reasons, he wouldn't take the board seat again.
Alltid någon annans fel. Det är inte lätt att bära namnet Biden. Nyhetsmorgon TV4 uppmärksammar boken och klipp lär väl dyka upp på deras sida på nätet för dem som är hugade. Om jag inte hörde fel så har Marcus Oscarsson fått en enskild intervju den oskyldige lille pojken och den lär väl också finnas där så småningom.
Tänk om han hade hetat Trump i efternamn.

Edit:
Fel av mig. Det var Jenny Strömstedt som fått en intervju med Hunter Biden. Sänds precis nu och lär väl komma upp inom det snaraste på TV4 Nyhetsmorgons sida.
Jag måste ändå kommentera tilltaget. Alltså det är ett komplett försvartal han får hålla där den stackars crack headet kan skylla på olyckliga händelser. Det här är inte värdigt TV4. Inte ens seriöst att sända något sådant.
Senast redigerad av arbetet 2021-04-10 kl. 10:47.
Senast redigerad av arbetet 2021-04-10 kl. 10:47.
Vilken skandal är grov nog för att media ska börja fråga sig om familjen Biden verkligen har rent mjöl i påsen? Det blir mer och mer underhållande att från åskådarplats bevittna den totala kollapsen av etablissemanget och hur de slår dubbelknut på sig själva för att hålla skenet uppe medan världen runtomkring dem rasar samman