2021-04-10, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Håller helt med! Tappade mer Respekt för Simon när han sa att hon kanske bara var en mullvad och att Mergim också kommer lämna snart. Så okänsligt

Man kan säga mycket men man säger inte så som Simon gjorde i det läget. Under all jävla kritik.
2021-04-10, 16:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Allas sjukdomshistorier ser olika ut, kom ihåg det.
Haha.
Dr. Maddo, jag tror dig inte.
2021-04-10, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
+1. Folk skulle inte säga så om det gällde en själv. Tro mig, den smärtan Julia känner vill ni inte vara med om.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Håller med dig. Blir fan rädd för mänskligheten när jag läser vad vissa skriver just nu.

Ni VET att Julia kommer läsa denna tråd precis som förra året. Hur fan tror ni det kommer kännas för henne att läsa vad ni skriver? Hennes mamma kanske har dött då till och med. GE ER för fan

Och till dig Julia när du läser. All kärlek och styrka!! ❤️

Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Word.

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Agreed.

Både respektlöst och riktigt okänsligt. Så himla lätt att sitta här och bara häva ur sig massa skit, men ibland kan man faktiskt tänka steget längre.

Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
+1. Såg en massa kärlek till Julia i tråden först, fint! Sen agg mot Simon, helt rätt!

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Simon är gränspsykotisk med alla sina konspirationsteorier. Han ser på riktigt tecken och konspirationer i allt. Bådar inte gott. Hoppas det inte "slår över helt" på grabben.

Respekt. Ett stort knippe kärlek skickar vi till Julia! ❤️

Och sorgligt att Simon drog till med spelsnack i anslutning till att Julia lämnade. Smaklöst är väl bara förnamnet
2021-04-10, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Joel och praktarslet AD kommer säkert ge albanen alla närhet han kräver. Albanen ger aldrig något han bara tar och mobbar gärna andra.

Hela bunten är primadonnor som vill endast sitta på röven och bölar mest hela tiden. Vilket skit gäng hela bunten.
Jag håller med dig om hela bunten !Hur har "ungdomarna " blivit så här? Jämför jag för 50 år sedan så var man vuxen i den åldern och satt inte och bölade i tid och otid för ingenting. Jag tycker att de är , med ett otidsenligt ord , mesiga
2021-04-10, 16:14
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ingen fara. Jag är psyksjuk och läser fel och tolkar fel för jämnan. Det är standard. 🤪

Jaha, är det ens värt att kolla mer idag? No offense till Julia eller hennes mamma (jag gillar båda två!), men jag pallar inte se de kvarstående deltagarna ha gråt-tävling ikväll. 😴

”Ingen fara” right back at ya, är sådant som händer ❤️
2021-04-10, 16:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godakakor
Jag håller med dig om hela bunten !Hur har "ungdomarna " blivit så här? Jämför jag för 50 år sedan så var man vuxen i den åldern och satt inte och bölade i tid och otid för ingenting. Jag tycker att de är , med ett otidsenligt ord , mesiga

Helt rätt. Allt kommer gratis till dessa sneseglare. 4 dagar på ärtsoppa utlöser alla slags riktigt dåliga kvalitéer. 4 dagar! Och någon av dessa skall vinna en miljon. För exakt vad. Sitta i soffan, röka 50% av tiden, böla för att det inte finns tandpetare eller lukten av sötpotatis. Nu har de dock lyckats samla bottenskrapet. De flesta yngre än mig på jobbet är inte alls av samma fåniga stock.
2021-04-10, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Nej. Inte hon.
Vem är det då?

Balkan skrev du att hon var ifrån. Vilket land?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Varför skulle Simon åka om man röstar på Steff?
Har inget emot om hon lämnar (hon är ju bra trist) men förstår inte hur du menar.

För ifall vi alla röstar på Steph får hon inte minst röster? Simon har sjunkit för många denna vecka så jutidh får nog mest
Medlem
Simon har tappat det. Verkar paranoid. Pissiga kommentarer. Trots att jag har satsat pengar på att han ska vinna så hoppas jag att han åker ut. Han kommer få fnatt om han blir 2a. Denna självömkan han kommer med och hans konspirationsteorier har jag lessnat på.
2021-04-10, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Tror att hon (Madde) aldrig har växt upp mentalt och levt väldigt skyddat i ett långt förhållande. Samma som Emelie. Stephanie försöker bara härma LA-valley girl dialekten för hon tror det är coolt att låta som en aMEriKan.
Stephanie är väl amerikan?
2021-04-10, 16:23
Medlem
"underhållning på hög nivå det här" ja förfan, tar det här alla dagar i veckan över maffia eller putta burk och dega i soffan och vänta till klockan blir 14:00 för tävling eller 18:00 för fest med läggdags 22
2021-04-10, 16:23
Medlem
Äh
Nu har allt BB dragit ut på den här militärveckan FÖR länge.
Inte ett dugg kul längre

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in