2021-04-10, 16:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Heheh vem tror du Judith anfaller ikväll då? Och den stora frågan: kommer Joel försöka "trösta" Mergim?
Joel och praktarslet AD kommer säkert ge albanen alla närhet han kräver. Albanen ger aldrig något han bara tar och mobbar gärna andra.

Hela bunten är primadonnor som vill endast sitta på röven och bölar mest hela tiden. Vilket skit gäng hela bunten.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Min mamma har haft cancer, men hon är en jävla häxa, så jag kan tyvärr inte relatera.

Respekterar det absolut, jag menade mer allmänt med någon en står nära. Skulle lagt till det, sorry.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Blåvitt idag.

Hon sade att hennes mamma är döende. Dock vet jag sedan länge att hennes mamma har cancer, det sade hon redan förra året samt jag följer henne. Hon lägger dessutom till Svante som anledning. Något stämmer inte riktigt.
Du verkar inte insatt.Har haft flera i min släkt som haft cancer och det sprids väldigt ofta sakta
Besviken på dig Kermith
2021-04-10, 16:05
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Håller helt med! Tappade mer Respekt för Simon när han sa att hon kanske bara var en mullvad och att Mergim också kommer lämna snart. Så okänsligt
Simon är gränspsykotisk med alla sina konspirationsteorier. Han ser på riktigt tecken och konspirationer i allt. Bådar inte gott. Hoppas det inte "slår över helt" på grabben.
2021-04-10, 16:06
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
En kan vara sjuk länge men plötsligt bli sämre. Det blev min mamma med bara dagars skillnad innan hon gick bort.

Det har jag full koll på. Var mest en fråga om hon var sjuk redan då.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Joel och praktarslet AD kommer säkert ge albanen alla närhet han kräver. Albanen ger aldrig något han bara tar och mobbar gärna andra.

Hela bunten är primadonnor som vill endast sitta på röven och bölar mest hela tiden. Vilket skit gäng hela bunten.
Ja, det är onekligen mycket gnäll!
Bannlyst
Konstigt att dom som skulle röstats ut lämnar i förtid 2 veckor i rad🤷🏻‍♂️
2021-04-10, 16:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Du verkar inte insatt.Har haft flera i min släkt som haft cancer och det sprids väldigt ofta sakta
Besviken på dig Kermith

Din jubelidiot. Morsan lever med bröstcancer.
Den är under kontroll. Kör inte något offersnack.
2021-04-10, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Konstigt att dom som skulle röstats ut lämnar i förtid 2 veckor i rad🤷🏻‍♂️
Jag vill tro att Julia hade bra möjligheter till att slå ut Steph.
2021-04-10, 16:08
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Det har jag full koll på. Var mest en fråga om hon var sjuk redan då.

Hon sa själv att hennes mamma haft cancer ”hur länge som helst” så. Och för att folk inte ska bli tveksamma kring det vill jag tillägga att en kan ha flera olika cancertyper efter varandra. Det hade min Nu vet vi inte om det är så med Julias mamma, men vill bara understryka att allas sjukdomshistorier kan se olika ut.
2021-04-10, 16:09
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Din jubelidiot. Morsan lever med bröstcancer.
Den är under kontroll. Kör inte något offersnack.

Allas sjukdomshistorier ser olika ut, kom ihåg det.
2021-04-10, 16:09
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Respekterar det absolut, jag menade mer allmänt med någon en står nära. Skulle lagt till det, sorry.
Ingen fara. Jag är psyksjuk och läser fel och tolkar fel för jämnan. Det är standard. 🤪

Jaha, är det ens värt att kolla mer idag? No offense till Julia eller hennes mamma (jag gillar båda två!), men jag pallar inte se de kvarstående deltagarna ha gråt-tävling ikväll. 😴

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in