2021-04-10, 15:54
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Gråta är en sak, men göra det till att handla om henne. Det gjorde inte Jacki i rättvisans namn, ännu iaf.

Hon grät väl bara, jag har kollat hela tiden och inte hört henne säga något.
2021-04-10, 15:55
Medlem
Blir äcklad att läsa sjuka konspirationer här. Som typ att Julias sorg och hennes mamma skulle skuggförklara att hennes exit egentligen har med pillandet inatt att göra?

Där går min gräns faktiskt. Fuck off och skäms.
2021-04-10, 15:56
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
När någon haft cancer i ett år och nu plötsligt blir sämre så kan det gå jävligt fort men det kan också ta flera dagar. Varför chansar hon och dröjer sig kvar?

Jag hade lämnat omedelbart vid första bästa nödutgång.

Tänk nu om hennes morsa dör medan hon dröjer sig kvar i huset och dansar till en obetydlig låt tillsammans med Pedram? Bara tänk tanken.
Klart de skulle vara hemskt. Men troligtvis har dom koll. Tror ingen skulle göra annat än att snabba sig om det var akut.
Hur hon gör är ju hur som helst inte upp till oss.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Gråt inte, Judith! Än finns det kvinnor i huset som kan bli fulla och omdömeslösa.

Juddan hämtar sig snart. Tanja kramar henne nu. Nu får äntligen Joel bli själavårdare ikväll och sjunga kumbaya i ring. Släng in Alex låt som grädde på moset så har vi en helkväll räddad. Fonus personal kommer säkert in för att leda gruppen.
Bannlyst
Hoppas inte Julias fans räddar Judith nu..
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Var inte Julias mamma sjuk redan förra säsongen? Även Mergims mamma vill jag minnas är/var sjuk?

En kan vara sjuk länge men plötsligt bli sämre. Det blev min mamma med bara dagars skillnad innan hon gick bort.
2021-04-10, 15:57
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Blir äcklad att läsa sjuka konspirationer här. Som typ att Julias sorg och hennes mamma skulle skuggförklara att hennes exit egentligen har med pillandet inatt att göra?

+1. Folk skulle inte säga så om det gällde en själv. Tro mig, den smärtan Julia känner vill ni inte vara med om.
2021-04-10, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Hoppas inte Julias fans räddar Judith nu..
Hoppas jag Simon ska åka, Judith kan dra någon annan vecka
2021-04-10, 15:58
Medlem
Citat:

Håller med dig. Blir fan rädd för mänskligheten när jag läser vad vissa skriver just nu.

Ni VET att Julia kommer läsa denna tråd precis som förra året. Hur fan tror ni det kommer kännas för henne att läsa vad ni skriver? Hennes mamma kanske har dött då till och med. GE ER för fan

Och till dig Julia när du läser. All kärlek och styrka!! ❤️
Senast redigerad av Hurtbullen10 2021-04-10 kl. 16:03.
2021-04-10, 15:59
Medlem
Citat:

Word.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Mergim är helt förstörd? För att morsgrisen tänker på att förlora sin egen mamma? Jag får nog äta mina ord om Nardos. Det här triggar mycket hos många.

Sorry tråden om jag trampat på någons känslor. Förlorade båda mina föräldrar inom ett och ett halvt år och båda var lika oväntade så jag VET.

Vadå äta mina ord om Nardos, va syfta du på?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Juddan hämtar sig snart. Tanja kramar henne nu. Nu får äntligen Joel bli själavårdare ikväll och sjunga kumbaya i ring. Släng in Alex låt som grädde på moset så har vi en helkväll räddad. Fonus personal kommer säkert in för att leda gruppen.
Heheh vem tror du Judith anfaller ikväll då? Och den stora frågan: kommer Joel försöka "trösta" Mergim?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in