2021-04-10, 15:59
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonbergh
Korrekt, slarvigt att gå på första ryktet. Drog några sms och nu fick jag bekräftat vad de gäller.

Kvinnoboxare nej. En person med väldigt dåligt omdöme gällande alkohol, djupare går vi inte.
Skärp dig!

Det är inte ett brott (mot flickvän) att ha problem med kröken.

Å du skriv inte när du inte har något konkret. Sluta spela Allan.
Citera
2021-04-10, 16:00
Medlem
is4kadams avatar
Vart begicks brottet? Någon som vet?
Citera
2021-04-10, 16:01
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Eftersom artikeln handlar om "brott mot flickvän" och att hon också i ett läge uttalar sej om att
(rent citerat från artikeln) -" Patrik mår inte bra och det gick ut över mej och jag stannade för länge" är det bara en tidningsanka då?
Det görs enl mej inte förundersökning för att han "inte mår bra" och "bara" har skällt ut henne efter noter utan "brott mot flickvän" är ngt annat
Exakt!

Det är några här som skall stämma i bäcken men inte skriver vad det verkligen handlar om. Patetiskt.

Som du skriver, ingen FU utan brott.
Citera
2021-04-10, 16:05
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Jisses, törs man gissa att du har tvåsiffrigt IQ? Det finns - hör och häpna - många, många andra saker man kan göra utöver att puckla på eller "skälla ut" (lol) någon.
Exemplifiera gärna några övriga "brott i nära relation" utöver boxning och kvinnofrid!
Citera
2021-04-10, 16:06
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ditt Iq är då lägre än mitt då du "påstår" dej veta men trådsanning är ju "stabilt IQ" annars hade du redan skrivit det du "påstår".

GD's artikel från igår och det hans ex. säger där och även ang Brynäs stöd till henne och skarpa avståndstagande är bara bla bla bla då?

Tack för bekräftelsen på att du mycket riktigt lider av svag begåvning. Beklagar.

Citat:
Ursprungligen postat av NakedApple
Exemplifiera gärna några övriga "brott i nära relation" utöver boxning och kvinnofrid!

https://polisen.se/lagar-och-regler/lagar-och-fakta-om-brott/brott-i-nara-relationer/

Väldigt underhållande med er skvallerkärringar på nätet som grinar när ni inte får höra det senaste skvallret.
Senast redigerad av Korder 2021-04-10 kl. 16:10.
Citera
2021-04-10, 16:22
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
https://polisen.se/lagar-och-regler/lagar-och-fakta-om-brott/brott-i-nara-relationer/

Väldigt underhållande med er skvallerkärringar på nätet som grinar när ni inte får höra det senaste skvallret.

Lika underhållande som ditt tvåsiffriga IQ dvs 2 då du bara far med en massa skitsnack om att du skulle veta ngt.
Har du haft ngt qatt komma med förutom Gd's artikel så hade du för forumets sak skrivit det istället så håller du det du påstår är en sanning för dej själv vilket borde vara på gränsen för 0.03 Trams & OffTopic
Citera
2021-04-10, 16:22
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Tack för bekräftelsen på att du mycket riktigt lider av svag begåvning. Beklagar.

Du gav skrev att det fanns "många många" dylika brott hehe.

I din länk står hota (inkl störa kvinnofrid) eller slå, och sexuella brott. Det är det som dryftats i tråden.

Så jävla fattig länk att du borde erkänna för mamma att du syndat.

Det blir lite väl uppenbart att du försöker skydda Berglund. Men med en fiskmås IQ så kan du inte lyckas hehe...

Vad gör du här egentligen?
Senast redigerad av NakedApple 2021-04-10 kl. 16:32.
Citera
2021-04-10, 16:53
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:

Ex:
Fysisk, psykisk, sexuellt våld, hot, ofredande, tvång, stänger in någon, befinner sig hos någon utan lov.

Ofta begås brotten upprepade gånger under en längre tid.

Källa: polisen.se
Citera
2021-04-10, 17:14
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Ex:
Fysisk, psykisk, sexuellt våld, hot, ofredande, tvång, stänger in någon, befinner sig hos någon utan lov.

Ofta begås brotten upprepade gånger under en längre tid.

Källa: polisen.se
Utöver boxning och kvinnofrid bad jag om...

Allt du skriver ingår i boxning och kvinnofrid lilla vän.
Citera
2021-04-10, 17:19
Medlem
Korders avatar
Citat:
Lika underhållande som ditt tvåsiffriga IQ dvs 2

Haha, du är ju så fantastiskt efterbliven att man skrattar rakt ut IRL. Siffran 2 är alltså ensiffrig. Inte tvåsiffrig. Helt sjukt att det behöver förklaras att en siffra inte är två siffror.

Förstår att dessa avancerade koncept är svårbegripliga för dig, men ändå.

Citat:
Du gav skrev att det fanns "många många" dylika brott hehe.

I din länk står hota (inkl störa kvinnofrid) eller slå, och sexuella brott. Det är det som dryftats i tråden.

Så jävla fattig länk att du borde erkänna för mamma att du syndat.

Det blir lite väl uppenbart att du försöker skydda Berglund. Men med en fiskmås IQ så kan du inte lyckas hehe...

Vad gör du här egentligen?

Du får jobba på läskunnigheten, sedan försöka ta dig an länken igen. Notera för övrigt att det enda jag sagt är att det inte rör sig om misshandel samt att det finns fler brott än just misshandel. Resten har du hittat på själv, antagligen även detta till följd av din ytterst begränsade läsförståelse.

Kan även rekommendera att du lär dig hantera språket bättre än en lågstadieelev, så att man lättare kan ta dig på allvar.
Citera
2021-04-10, 17:24
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Haha, du är ju så fantastiskt efterbliven att man skrattar rakt ut IRL.

Kan även rekommendera att du lär dig hantera språket bättre än en lågstadieelev, så att man lättare kan ta dig på allvar.

Den dan jag blir så lika dej och ditt beteende så ska jag söka vård.
---------
Du gnäller som en bebis om att det skrivs saker som inte är sant men du hjälper inte till att rätta till det som du "anser" vara fel - - - mao så svamlar du bara för att du har inte en jäkla aning om vad som hänt mer än det som i tråden har relaterats till medias artiklar
Citera
2021-04-10, 17:38
Medlem
Korders avatar
Citat:
Den dan jag blir så lika dej och ditt beteende så ska jag söka vård.
---------
Du gnäller som en bebis om att det skrivs saker som inte är sant men du hjälper inte till att rätta till det som du "anser" vara fel - - - mao så svamlar du bara för att du har inte en jäkla aning om vad som hänt mer än det som i tråden har relaterats till medias artiklar

Är detta något svagbegåvat försök till omvänd psykologi, där jag ska bli så butter över att höra att jag "inte har en jäkla aning" att jag på grund av detta delger informationen för att bevisa att du har fel? Jösses. Jag konstaterade att det inte stämmer att Berglund skulle vara misstänkt för misshandel. Du har sedan dess, likt den skvallerkärring du är, grinat över att du inte fått reda på vad som verkligen skett. That's it.

Har ingen som helst skyldighet att delge privat information om andra. Jag har bara påpekat felaktig sådan. Det enda som eventuellt bryter mot någon forumregel här är för övrigt att just påstå dynga likt den jag pekat ut, då det kan falla under 0.09.

ps, du behöver inte söka vård då det ju tyvärr inte finns något botemedel mot att vara svagbegåvad. Du är körd i det avseendet, helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in