2021-04-10, 15:36
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hoppas de ställer in resten av dagen och skickar in mat. Jag må vara rätt sadistisk men nu räcker det faktiskt.
Rätt tänkt, ingen alkohol så de på fyllan ska tävla om vem som kan gråta mest eller haft det värst.
2021-04-10, 15:36
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
M F F

Blev väl för mkt av allt skulle jag tror + Judith situation igår kanske

Haha ojudith sugen i vanlig ordning?
2021-04-10, 15:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
du är ju dum i huvudet om du menar att jacki inte har rätt att gråta för att hon var 6 bast när hennes morsa dog hon om nån vet nog hur det känns nä ens förälder är döende

Det vet jag också och jag bölar inte. Nej, jag tror snarare att hon grinar för att hon är trött, bakis och hungrig. Men hon är så fel i alla kategorier. Dum i huvudet ? Right back at ya!
2021-04-10, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Dessutom pratade hon redan förra året om att hennes mamma har cancer och varit sjuk i flera år. Det är ju inte direkt så att man kan pausa hela sitt liv ”bara” för att man har en sjuk anhörig.

Precis
2021-04-10, 15:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Håller med. Det känns ändå lite märkligt att det kommer in tre gamla deltagare och två av dem måste plötsligt lämna när de hänger löst. Sedan det här med pillandet och allt mys med Ojudith. Det är något som skaver här.

Jag tycker fortfarande att det hela är fruktansvärt med hennes mamma. Hon har berättat det tidigare. Det känns väldigt, väldigt märkligt att allt sker samtidigt. Behöver man vara konspirationsteotiker för att rynka på pannan. Min magkänsla säger just nu annat helt enkelt.
Medlem
Anonym396s avatar
Min farsa dog när jag var åtta år i en olycka och jag har inga problem med det idag.

Men det är nog skillnad för Jackie som hade en förälder som valde att avsluta sitt liv. Jag tror något sådant sitter kvar hela livet. Självklart gråter hon när Julia får veta att hennes mamma dör snart. Inget fejk/konstigt med det.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Men hennes mamma som hon inte kände hängde sig själv. Jag tror det sitter kvar hela livet.

Du ser hur skevt det där är va? Klart det är hemskt om en förälder begår självmord, eller dör. Förlorade min mamma på tok för tidigt så jag VET. Men som sagt, tror inte hon gråter p.g.a det.
2021-04-10, 15:39
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Blåvitt idag.

Hon sade att hennes mamma är döende. Dock vet jag sedan länge att hennes mamma har cancer, det sade hon redan förra året samt jag följer henne. Hon lägger dessutom till Svante som anledning. Något stämmer inte riktigt.

Av erfarenhet kan jag säga att detta inte är konstigt, då min mamma blev plötsligt väldigt mycket sämre i sin sjukdom bara några dagar innan hon gick bort. Att det är flera anledningar som gör att hon lämnar är väl inget konstigt heller, saker kan hända på samma gång.
2021-04-10, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Rätt tänkt, ingen alkohol så de på fyllan ska tävla om vem som kan gråta mest eller haft det värst.

En varsin Ben & Jerrys som äts med sked rakt ur burken och så massa tårar.
2021-04-10, 15:40
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Sorgligt sätt Julia lämnar på.
Men de gamla borde inte kommit in.
Nu kan dom väl plocka ut Mergim också så kan allt återgå till de vanliga igen.
Allt har blivit så sjukt tråkigt sen dom kom in.

Jaaaaaaa! Bästa förslaget hittills. Mergim spyr bara sitt ormgift så det klarar man sig verkligen utan! Han kommer förpesta mer än han roar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hoppas de ställer in resten av dagen och skickar in mat. Jag må vara rätt sadistisk men nu räcker det faktiskt.
ja nu blev det så deppigt ....lite svårt att komma med "jamen ska ni göra lite grodhopp i en timme"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hon sa väl också i början att hon ville vara kvar så länge som möjligt för att då kunde hennes mamma se henne på tv.

Men oj, aj.. mitt hjärta. Julia❤️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in