2021-04-10, 14:23
Medlem
Håll käften madde din jävla MES du borde blivit degraderad för länge sen
2021-04-10, 14:23
Avslutad
Har dom fått brev imorse att denna vecka håller på till måndag? Varför säger alla det i huset annars?
2021-04-10, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yess45
Dötid och ett gäng mesiga deltagare som gnäller för minsta sak. Det ska kramas och gullas fram till final vet du. Skönt om Joel kan hänga löst någon gång.
Exakt!! borde vara straff för de som gnäller, bög joel kommer hänga löst förr eller senare förhoppningsvis mot starka spelare och åka ur. trött på idioten
2021-04-10, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Har ni läst Julias kommentarer om Judith innan hon gick in i huset på discord
" Men judithhhhgghhht ta miggghhhh "
"Alltså jag dör så sexig hon är "
" Synd bara att min sambo känner Judiths bror, så jag får nog inte pussas med henne hahah "

så att juddan pullade julia under täcket igår förklarar en del !!
Vidrigt om det är sant! Jag har tappat all respekt för Julia oavsett. Räcker för mig att se hur hon håller på och myser och hänger ihop med Judith konstant. Ja, nu är de fastlåsta men det är ingen skillnad mot innan.
2021-04-10, 14:26
Medlem
RegnochSols avatar
Har missat. Vet någon vad det stod i brevet de fått in?
2021-04-10, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vidrigt om det är sant! Jag har tappat all respekt för Julia oavsett. Räcker för mig att se hur hon håller på och myser och hänger ihop med Judith konstant. Ja, nu är de fastlåsta men det är ingen skillnad mot innan.

Det är till 80-85% sant. Såg själv Judiths hand röra sig fort under täcket mot det "stället" på Julia.

Julia blev mycket sannolikt pullad men det är ju deras sak.
2021-04-10, 14:34
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Har missat. Vet någon vad det stod i brevet de fått in?
Nåt om att det ska genomföras ett sista prov för rekryterna men de får inte veta att det är det sista utan de ska tro att det hela ska fortsätta till måndag. Det får inte nämnas att det är ett prov de ska göra.
2021-04-10, 14:34
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Judith har fått mycket hat på flashback. Jag tror faktiskt att en av anledningarna att Julia hänger med henne är just det.

Om Charlie känner Judiths brorsa så är det ju rätt givet att hon vill göra något för att dämpa hatstormen mot henne.

De i huset gillar dessutom Judith så tror att hon är bra mycket skönare än vad som framgår i rutan.

Som Katti sa efter att ha sett liven, det går inte ens att jämföra hur stämningen och människorna är i huset med vad som går genom rutan på liven. Som två helt olika världar och sammanhang.

Jag tror absolut inte att det var något annat än kraffs (på rygg och hår då som de brukar) som hände igår kväll för övrigt, av de stunder jag tittade in i logementet så framgick iaf inte det.

På sin höjd kan någon av dem möjligtvis ha gjort något på sig själv vilket isf inte vore det minsta märkligt. Räcker att ha ett uns hjärnkapacitet för att förstå hur orimligt det vore att Julia och Judith skulle ha gjort något på varandra.

Flashback snälla ge inte upp på Julia, hon är värd så mycket bättre än det som skrivits om henne senaste veckorna.
Så tänker iaf jag (citat ovan). Säkert samma med att hon skrev på Discord innan, för att höja Judith lite alltså iom att hon känner Julias kille sedan barnsben.
2021-04-10, 14:35
Medlem
Citat:
Fy! Spyr i munnen lite vid tanken om att Blåvalen tillfredsställer någon sexuellt. ukeemoji:
2021-04-10, 14:35
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Judith har fått mycket hat på flashback. Jag tror faktiskt att en av anledningarna att Julia hänger med henne är just det.

Om Charlie känner Judiths brorsa så är det ju rätt givet att hon vill göra något för att dämpa hatstormen mot henne.

De i huset gillar dessutom Judith så tror att hon är bra mycket skönare än vad som framgår i rutan.

Som Katti sa efter att ha sett liven, det går inte ens att jämföra hur stämningen och människorna är i huset med vad som går genom rutan på liven. Som två helt olika världar och sammanhang.

Jag tror absolut inte att det var något annat än kraffs (på rygg och hår då som de brukar) som hände igår kväll för övrigt, av de stunder jag tittade in i logementet så framgick iaf inte det.

På sin höjd kan någon av dem möjligtvis ha gjort något på sig själv vilket isf inte vore det minsta märkligt. Räcker att ha ett uns hjärnkapacitet för att förstå hur orimligt det vore att Julia och Judith skulle ha gjort något på varandra.

Flashback snälla ge inte upp på Julia, hon är värd så mycket bättre än det som skrivits om henne senaste veckorna.
Nu är du allt ute och cyklar! 🙂

Så du tror vi ska hata svålhajen mindre för att Julia får en massiv megapsykos och gör det enorma misstaget att ha sex med våldtäktsmann.....madamen.
Svar: NEJ, TVÄRTOM!

Du tror att Ljugith är "skönare" irl !!?? 😳
Svar: NEJ, TVÄRTOM!

Du tror att: Om Charlie känner Judiths brorsa så är det ju rätt givet att hon vill göra något för att dämpa hatstormen mot henne.

Svar: Skärp dig! Du kan väl inte vara allvarlig? Julia måste ju vara i en psykos.

Och tillslut, NEJ Julia har nu satt sin sista potatis.
Som man pullar, får man tigga eller hur det nu var?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-10 kl. 14:38.
2021-04-10, 14:36
Medlem
Blaisens avatar
Hur vet man ens att det är riktiga Julia som skriver på Discord? Kan ju vara vem som helst! Chilla med hatet, ingen VET vad som hände, bara FB som går bananas på lösa rykten.
2021-04-10, 14:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Kan inte någon skriva till Julias kille och fråga vad han tycker och lägger up det här? Han heter charlie.theander på instagram.

Sluta vara en Adrian/Ponne gör det själv vet jag!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in