Citat:
Ursprungligen postat av
TruthSeeker2
Judith har fått mycket hat på flashback. Jag tror faktiskt att en av anledningarna att Julia hänger med henne är just det.
Om Charlie känner Judiths brorsa så är det ju rätt givet att hon vill göra något för att dämpa hatstormen mot henne.
De i huset gillar dessutom Judith så tror att hon är bra mycket skönare än vad som framgår i rutan.
Som Katti sa efter att ha sett liven, det går inte ens att jämföra hur stämningen och människorna är i huset med vad som går genom rutan på liven. Som två helt olika världar och sammanhang.
Jag tror absolut inte att det var något annat än kraffs (på rygg och hår då som de brukar) som hände igår kväll för övrigt, av de stunder jag tittade in i logementet så framgick iaf inte det.
På sin höjd kan någon av dem möjligtvis ha gjort något på sig själv vilket isf inte vore det minsta märkligt. Räcker att ha ett uns hjärnkapacitet för att förstå hur orimligt det vore att Julia och Judith skulle ha gjort något på varandra.
Flashback snälla ge inte upp på Julia, hon är värd så mycket bättre än det som skrivits om henne senaste veckorna.
Nu är du allt ute och cyklar! 🙂
Så du tror vi ska hata svålhajen mindre för att Julia får en massiv megapsykos och gör det enorma misstaget att ha sex med våldtäktsmann.....madamen.
Svar: NEJ, TVÄRTOM!
Du tror att Ljugith är "skönare" irl !!?? 😳
Svar: NEJ, TVÄRTOM!
Du tror att: Om Charlie känner Judiths brorsa så är det ju rätt givet att hon vill göra något för att dämpa hatstormen mot henne.
Svar: Skärp dig! Du kan väl inte vara allvarlig? Julia måste ju vara i en psykos.
Och tillslut, NEJ Julia har nu satt sin sista potatis.
Som man pullar, får man tigga eller hur det nu var?