2021-04-10, 13:11
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
simon bor i hägersten är väl det han syftade på
Ja, det har du rätt i. Fast grundavgiften (framkörningsavgiften) brukar ligga på 45 kronor och Simon sa att resan tar 15 min, en fjärdedels timtaxa. Så att säga 90 kronor är att salta rejält.
2021-04-10, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Eskilstuna men mkt släkt o vänner i sthlm city
Eskilstuna? Blandar du inte ihop honom med Alex nu? Har aldrig hört att Pedros skulle bo där.
2021-04-10, 13:12
Medlem
Vad är det folk ogillar med Judith? Hon är skitbra? Förut älskade alla henne
2021-04-10, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Vardag 300 spänn milen. Taxi Stockholm, oseriösa ännu dyrare.
Finns väl ingen vettig människa som åker med Taxi Stockholm längre? Man tar en Uber eller Bolt.
2021-04-10, 13:13
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Eskilstuna men mkt släkt o vänner i sthlm city
Pedram är väl skriven i Upplands Väsby?
2021-04-10, 13:13
Medlem
Knasfians avatar
Kan någon förklara lite snabbt dagens händelser? Varför är dem ihopkedjade och varför blev inte Adrian den som blev nedgarderad?
2021-04-10, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Ja, det har du rätt i. Fast grundavgiften (framkörningsavgiften) brukar ligga på 45 kronor och Simon sa att resan tar 15 min, en fjärdedels timtaxa. Så att säga 90 kronor är att salta rejält.

ja vad vet jag inte en jävla aning hur det funkar i stockholm bara varit där en gång en snabbis
2021-04-10, 13:14
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Finns väl ingen vettig människa som åker med Taxi Stockholm längre? Man tar en Uber eller Bolt.
Oavsett så är det ingen som kör dig mellan Stockholm city och Hägersten för 90 kronor.
2021-04-10, 13:15
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tack för att ni räddade mig<3 behöver inte ta första bästa taxi till akutpsyk!!!!!! eller inte pga psykos i alla fall, finns ju andra anledningar det kanske skulle behövas men d e en annan femma.

Men då förklarar det ju ändå lite att Julia tytt sig till henne. Lätt att fastna vid någon som liksom är lite förankrad i verkligheten, kan jag tänka mig!
Rimlig förklaring till varför hon tytt sig extra till Judith Hörde de prata om kopplingen tidigt av Julias vistelse därinne.
2021-04-10, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Rimlig förklaring till varför hon tytt sig extra till Judith Hörde de prata om kopplingen tidigt av Julias vistelse därinne.
men för de behöver man ju inte börja gräva ur varandra ....när man är förlovad
2021-04-10, 13:20
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Vad är det folk ogillar med Judith? Hon är skitbra? Förut älskade alla henne
Hon har betett sig illa dvs gränslöst (främst på fyllan) och fått andra att känna sig obekväma i hennes närhet. BB har väl sagt saker till henne i bikten som fått henne att tagga ner det beteendet men vi som såg hur hon höll på och förneka alt förringa sitt beteende har nog svårt att se henne som värdig vinnare efter det. Sticker nog i ögonen också att man kan se det som särbehandling från BB att inte åtminstone autonominera henne för beteendet när t ex Katti fick det för att ha sagt samejävlar.
2021-04-10, 13:21
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
men för de behöver man ju inte börja gräva ur varandra ....när man är förlovad
Tycker du inte..? Hahaha, nej jag ursäktar inte det alls. Känns lite väl att göra det framför livekameror. Är det värt det liksom. Oavsett vilken ev deal hon och hennes sambo har om vad hon får göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in