Sant!
Den tragiska sanningen är nog att hon aldrig borde fått godkänt av BB psykologen?
Lite för mycket skit i hennes bagage, fan när man tänker på det är det jävligt cyniskt av produktionen att ta med henne!
Som att hon är specifikt castad som den mentalt ostabila hackkycklingen, som dom andra kräken bara gör sig lustig över!
Haha åh, ja..
Oerhört nyfiken på hur psykologdelen inför castingen ser ut. Är det enbart samtal, någon form av test? Hur resoneras det? Mental instabilitet tycks ju mer vara ett krav än något annat med tanke på deltagarna..
Mycket intressant här inne som gett mig perspektiv denna lördagsförmiddag. Tack för det. Mitt i pandemiskiten.
Simon säger nu att han skiter i allt inför dagens tävlingar. Vekling! Kommer inte rösta på Simpa i veckofinalen. Ska man tävla för miljonen vill jag se kämparanda
God förmiddag alla.
klart han kommer vara med när det väl gäller han gnäller väl alltid innan tävling men när det väl gäller kör han all in det visar inte mins gårdagen
Mycket intressant här inne som gett mig perspektiv denna lördagsförmiddag. Tack för det. Mitt i pandemiskiten.
Simon säger nu att han skiter i allt inför dagens tävlingar. Vekling! Kommer inte rösta på Simpa i veckofinalen. Ska man tävla för miljonen vill jag se kämparanda
God förmiddag alla.
Äh vadå? Sami fjärtade sig hela vägen till final. Palla bry sig om de vill tävla eller inte. Det är ju inte den bäste i tävlingar som förtjänar en vinst ändå. Tävlingarna är mer for the lolz.
Vi måste se till att få bort BBtöntpolisen på instagram, hennes konto blev ju avstängt pga av hat men är tydligen tillbaka nu...in och anmäl det kontot ni som har instagram, hon sprider såå mycket hatpropaganda så att det ska gynna Nardos. Hon hatar på alla andra deltagare för att höja Nardos, sådana konton ska inte finnas.