2021-04-10, 11:12
Medlem
Conny63s avatar
Nu väntar vi alla på hur produktionen gör för att rädda judith!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nardos till Emelie: "hur såg ditt ex ut?"
Emelie: "som Adrian. Alltså på pricken."
Dennis: "fan vad sjuuukt! Det kanske ÄR han?"

Hahaha älskar Dennis ibland!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Sant!
Den tragiska sanningen är nog att hon aldrig borde fått godkänt av BB psykologen?

Lite för mycket skit i hennes bagage, fan när man tänker på det är det jävligt cyniskt av produktionen att ta med henne!
Som att hon är specifikt castad som den mentalt ostabila hackkycklingen, som dom andra kräken bara gör sig lustig över!

Haha åh, ja..

Oerhört nyfiken på hur psykologdelen inför castingen ser ut. Är det enbart samtal, någon form av test? Hur resoneras det? Mental instabilitet tycks ju mer vara ett krav än något annat med tanke på deltagarna..
2021-04-10, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Mycket intressant här inne som gett mig perspektiv denna lördagsförmiddag. Tack för det. Mitt i pandemiskiten.

Simon säger nu att han skiter i allt inför dagens tävlingar. Vekling! Kommer inte rösta på Simpa i veckofinalen. Ska man tävla för miljonen vill jag se kämparanda

God förmiddag alla.

klart han kommer vara med när det väl gäller han gnäller väl alltid innan tävling men när det väl gäller kör han all in det visar inte mins gårdagen
2021-04-10, 11:13
Medlem
Steph och Julia kommer åka. Om en åker så är det julia.
2021-04-10, 11:14
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Mycket intressant här inne som gett mig perspektiv denna lördagsförmiddag. Tack för det. Mitt i pandemiskiten.

Simon säger nu att han skiter i allt inför dagens tävlingar. Vekling! Kommer inte rösta på Simpa i veckofinalen. Ska man tävla för miljonen vill jag se kämparanda

God förmiddag alla.
Äh vadå? Sami fjärtade sig hela vägen till final. Palla bry sig om de vill tävla eller inte. Det är ju inte den bäste i tävlingar som förtjänar en vinst ändå. Tävlingarna är mer for the lolz.
2021-04-10, 11:14
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Steph och Julia kommer åka. Om en åker så är det julia.

Mest troligt. Hoppas dock på Judith och Julia. Så kan de pulla bäst de vill på utsidan.
2021-04-10, 11:15
Medlem
Ska de sitta fastkedjade tills på måndag?
2021-04-10, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz

Jag tror det sades som en form av psykning, eller..? Tittarfrågor senare idag och togafest därefter. Inte speciellt troligt att de ska sitta ihop då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz

Nej. bara till ikväll, BB jävlas bara

Eller ja, tills tittar frågorna börjar
Medlem
Vi måste se till att få bort BBtöntpolisen på instagram, hennes konto blev ju avstängt pga av hat men är tydligen tillbaka nu...in och anmäl det kontot ni som har instagram, hon sprider såå mycket hatpropaganda så att det ska gynna Nardos. Hon hatar på alla andra deltagare för att höja Nardos, sådana konton ska inte finnas.
2021-04-10, 11:17
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Heheh jag hade vardagsbestyr, så jag missade helt att de var hopkedjade. Varför blev de det? Är det arbetsläger på riktigt nu? 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in