2021-04-10, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Jag hoppas vid alla gudar från alla religioner att han inte har slagit henne. Jag hoppas att det här bara är falska anklagelser utan grund, han frias och är spelbar till nästa match. Det skulle göra mig överlycklig, han är helt klar en viktig spelare för Brynäs. Men tyvärr tror jag inte att han är oskyldig. Vad jag har läst stöttar Brynäs henne i det här fallet. Men jag hoppas jag har fel, skulle gladeligen krypa till korset om han visades vara oskyldig.

Den jävla sopan är inte det minsta viktig för Brynäs, värvningen borde ni aldrig gjort! Och för allt i världen så plocka inte in han i detta play-out, kan bara förstöra!!!
Citera
2021-04-10, 01:04
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orm888
Fy fan vad vidrigt sagt av dig. Föt tillfället finns det ingen anledning att misstro ex-flickvännen. Och att kalla henne för luder är bara vidrigt och på högstadienivå....

Nej bara realist. Till skillnad från dig och övriga hatare i tråden har jag erfarenhet av tjejer. Vi ska väl avvakta innan vi kastar Brynäs fjanten under bussen? De enda vidriga är ni som spyr galla på spelaren på dessa vaga grundar. Vi får väl låta polis utreda och sen komma med åsikter.
Citera
2021-04-10, 01:45
Medlem
P.B har haft enorma alkohol-problem under flera säsonger. Alkohol var anledningen till att det sket sig i NHL och var fortsatt ett enormt problem i Djurgården där han söp sig dyngrak i tid och otid. Vardagar var lika värdiga som helgdagar att supa sig full på. Samma problem har varit i Brynäs trots att man hoppades på att han skulle skärpa sig. Nätter i fyllecell, extremt mycket alkohol och nu detta.. Jag tror killens karriär mycket väl kan vara över. Han har som sagt stora problem han måste ta tag i först. Vilket dock inte verkar särskilt sannolikt med tanke på den självbild killen verkar ha. I Stockholm var det bland han bland de mest arroganta och skitstövliga personerna du kunde hamna med. Han var Gud - om du frågade honom själv.
Citera
2021-04-10, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vintovka
Helt sjukt. Trodde jag aldrig

Trodde aldrig? Det lyser ondska ur karlns ögon.
Citera
2021-04-10, 03:25
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sidthekiddo
P.B har haft enorma alkohol-problem under flera säsonger. Alkohol var anledningen till att det sket sig i NHL och var fortsatt ett enormt problem i Djurgården där han söp sig dyngrak i tid och otid. Vardagar var lika värdiga som helgdagar att supa sig full på. Samma problem har varit i Brynäs trots att man hoppades på att han skulle skärpa sig. Nätter i fyllecell, extremt mycket alkohol och nu detta.. Jag tror killens karriär mycket väl kan vara över. Han har som sagt stora problem han måste ta tag i först. Vilket dock inte verkar särskilt sannolikt med tanke på den självbild killen verkar ha. I Stockholm var det bland han bland de mest arroganta och skitstövliga personerna du kunde hamna med. Han var Gud - om du frågade honom själv.

En riktig Salo-varning..
Citera
2021-04-10, 03:49
Avstängd
LuiLuis avatar
Patrik har stoooooora bekymmer med alkoholen, detta är ju vida känt. Super sig redlös titt som tätt...
Citera
2021-04-10, 06:57
Medlem
Solituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orm888
Fy fan vad vidrigt sagt av dig. Föt tillfället finns det ingen anledning att misstro ex-flickvännen. Och att kalla henne för luder är bara vidrigt och på högstadienivå....
Så vi ska tro på varenda anklagelse som görs, bara för att det är en kvinna som påstås vara offret?

Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
https://www.hockeydb.com/ihdb/photos/patrik-berglund-2019-33.jpg

Ser ut som en snäll brat.
Senast redigerad av Solitud 2021-04-10 kl. 07:02.
Citera
2021-04-10, 07:53
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin

Alla tjejer borde bli flator för att minimera risken att allt blir fel, våldtagen, spöad, han tjänade för lite kulor, eller ångrat sig dagen efter när det kändes fel, etc.
Citera
2021-04-10, 09:03
Medlem
Det har inte kommit fram någon info om att det handlar om misshandel och Patrik är inte delgiven misstanke om brott vilket borde varit fallet om han slagit henne.
Skall vi gissa på ett urspårat bråk och det skreks en del och han kanske sa någonting dumt och hon ringde snuten?
Så länge han inte är delgiven misstanke så tror jag absolut inte på ett grovt brott om ens något brått.
Citera
2021-04-10, 09:13
Medlem
Imnshos avatar
Hur som haver jävligt dålig scouting av Brynäs inför säsongen. Borde funnits varningsklockor om hans partajande.

Tror inte fansen skulle swishat miljonen om man visste om risken.

Detta osagt om de nuvarande anklagelserna om att daskat till kärringen är sanna eller ej.
Citera
2021-04-10, 09:19
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Det får du fråga någon mer glappkäftad om. Slog bara ned ett falskt rykte.

Eftersom artikeln handlar om "brott mot flickvän" och att hon också i ett läge uttalar sej om att
(rent citerat från artikeln) -" Patrik mår inte bra och det gick ut över mej och jag stannade för länge" är det bara en tidningsanka då?
Det görs enl mej inte förundersökning för att han "inte mår bra" och "bara" har skällt ut henne efter noter utan "brott mot flickvän" är ngt annat
Citera
2021-04-10, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Patrik har stoooooora bekymmer med alkoholen, detta är ju vida känt. Super sig redlös titt som tätt...

Misstänkt det ,han har sett en anings pluffsig ut och sliten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in