2021-04-09, 21:40
Medlem
Shepard25s avatar
På twitter har det i några dagar ryktats om att han hamnade i fyllecell för någon vecka sedan och att han allmänt har problem med drycken.
Citera
2021-04-09, 21:59
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Kanske han dumpat ludret som gör en hämnd aktion?
Citera
2021-04-09, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Kanske han dumpat ludret som gör en hämnd aktion?
Fy fan vad vidrigt sagt av dig. Föt tillfället finns det ingen anledning att misstro ex-flickvännen. Och att kalla henne för luder är bara vidrigt och på högstadienivå....
Citera
2021-04-09, 22:36
Medlem
Inte ett dugg förvånad. Han har väl druckit för mycket igen......
Citera
2021-04-09, 22:49
Avslutad
Är någon förvånad? Hockeyspelare skadas i tidiga år. Är mer regel än undantag att de slår sina kvinnor
Citera
2021-04-09, 23:17
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Gävlelagen tycker om att ta spelare från Djurgården och förvandla de till kvinno misshandlare och våldtäkts pojkar

Han verkar har haft problem betydligt längre än så. Sista året i NHL blev han petad, då vägra han komma på träningar och dylikt, bröt sedan sitt kontrakt och åkte hem, allt skyldes på psykisk ohälsa. Kanske va det så, kanske inte?
Citera
2021-04-09, 23:22
Medlem
I en St Lous-tidning skrev man så här, när PB lämnade Buffalo:
Citat:
Known as the quirky Swede who liked to party and laugh between games...
...
He’s a good dude who never brought controversy to the sport or beat up a woman, choked a coach, or made an ass of himself while playing for the organization.
https://www.stlouisgametime.com/2019/1/18/18188836/leaving-st-louis-led-to-patrik-berglund-losing-passion-blues-hockey

Partylivet funkar inte när livet inte längre är på topp. Motgångar och party är en dålig kombination. Verkar som att det gått överstyr på senare tid.
Senast redigerad av blabarssylt 2021-04-09 kl. 23:26.
Citera
2021-04-09, 23:26
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Edit: detta kommer inte lägligt för brynäs...
eller så är det precis det som behövdes - har ju gått bra så här långt
Citera
2021-04-09, 23:31
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Inköpt med hjälp av fansens värvning. Har han någon ryggrad eller samvete ska han betala tillbaka varenda krona han kostade.

Fy fan så fegt att slå sin flickvän.

Hur vet du det sista? Han är inte ens delgiven misstanke om något, än mindre dömd. Vad jag läst iallafall. Hur kan så många i tråden skriva att han slagit sin flickvän? Har ni mer info än vad som framgår i artiklarna?
Citera
2021-04-09, 23:31
Medlem
Berglund bestrider det

https://www.gd.se/logga-in/advokaten-om-brynasstjarnan-patrik-berglund-bestrider-att-han-gjort-sig-skyldig-till-brott
Citera
2021-04-09, 23:36
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Berglund bestrider det

https://www.gd.se/logga-in/advokaten-om-brynasstjarnan-patrik-berglund-bestrider-att-han-gjort-sig-skyldig-till-brott
Varför länka till låst artikel? Ge oss lite mer kött på benen
Citera
2021-04-09, 23:47
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Hur vet du det sista? Han är inte ens delgiven misstanke om något, än mindre dömd. Vad jag läst iallafall. Hur kan så många i tråden skriva att han slagit sin flickvän? Har ni mer info än vad som framgår i artiklarna?

Jag hoppas vid alla gudar från alla religioner att han inte har slagit henne. Jag hoppas att det här bara är falska anklagelser utan grund, han frias och är spelbar till nästa match. Det skulle göra mig överlycklig, han är helt klar en viktig spelare för Brynäs. Men tyvärr tror jag inte att han är oskyldig. Vad jag har läst stöttar Brynäs henne i det här fallet. Men jag hoppas jag har fel, skulle gladeligen krypa till korset om han visades vara oskyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in