2021-04-10, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Ja, det var en dryg stämning. Där alkoholen går in går vettet ur. För vissa. Tyvärr.

Hade det varit lite vett i Adrian så hade han lagt sig i en annan säng. Det finns ledig sängplats i varje säng i det rummet.
2021-04-10, 01:38
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Absolut.. och Mergim måste ju ha sett Adrian eftersom Jaqi såg Adrian. Han berättade ju massor som Madde berättat i förtroende till henne. Riktig orm han också. Fattar inte vad som hänt senaste veckan..Alla har tappat masken.

Ja Mergim visste att Adrian var kvar, jag såg Nardos gestikulera mot honom
2021-04-10, 01:39
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Så är det ju, din gamla kärring! Massa pussar till dig!
Hon knullar alla på fläcken och skiter i vilket.
Sionist-fyran vill blame-a Tanja som ett luder och en judeförföljare. Vi andra (där du ingår) har redan startat ugnarna i Polen. Zyklonet har laddats. Lillebror har redan kastat Gamles träskor i elden...

Hihi, och fyrans VD skall få en specialbehandling av Julius Heide.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Blir så förvånad över att vuxna människor kan bete sig såhär utan att skämmas? Utan att stanna upp och reflektera över sitt eget beteende och tänka "vad håller jag på med"?

Är jag översjälvreflekterande eller något, som vet i 99,9999% av fallen när jag gjort något fel, när det obvi finns SÅ MÅNGA människor som inte verkar tycka att de någonsin gör något fel?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja jag fick jätteont i hjärtat av det där alltså, var tvungen att stänga av ljudet för kändes så skämmigt. De har noll självinsikt i hur mycket de förnedrar Madde gång på gång, dels genom det de gjorde nu men även att pusha dem, på senaste tid, även utan Maddes vetskap.
Vad sa de att Madde sagt då?
2021-04-10, 01:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Exakt. Det är så jäkla vidrigt. Och jag gissar att ingen kommer skvallra om det för henne, inte ens för att skämta om.

Absolut inte. Emelie kommer stå på nästa fest och bedyra hur högt hon värderar Maddes vänskap för att sedan vara en bitch bakom hennes rygg igen. De älskar ju att göra narr av henne allihopa ser det ut som..
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Riktigt vidrigt av Dennis och Emelie att hålla på och fortsätta hetsa Madde och mjölka ur all info och sen dela med sig av det och skratta. Det är ju inte första gången de går bakom ryggen på henne och berättar allt för Adrian utan hennes vetskap. Fan hon vill ju själv ta ett steg tillbaka nu och ha kul där inne istället så vad är deras problem...

Håller med om allt, men vill förtydliga att Emelie och Dompa blev lurade att Adrian inte var kvar i rummet. Men det som sades kändes inte okej ändå såklart. Intressant att ingen av dem i rummet ens nämnde hur mycket mer Madde sagt det senaste att hon kommer backa osv. Det var enbart allt annat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jävligt osmakligt nu. Praktarslet låtsas sova medan albanen gör narr av henne. Helt jävla otroligt.

exakt! fick ont i magen av hur hela rosa rummet (förutom joel) gjorde narr av Madde. Hon går ju runt där och tror att de är hennes kompisar. för bara några timmar sedan sa Emelie till Madde att hon var hennes närmsta vän i huset och en vän hon vill behålla utanför huset.

så jävla osmakligt och vidrigt falskt av alla de nu. Tycker jättesynd om madde som sover helt ovetandes om vilka ormar hon kallar för sina närmsta i huset
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hihi, och fyrans VD skall få en specialbehandling av Julius Heide.

MVH/Gnomegirl.

Haha, snarare av Albert!
Medlem
Julia och Rodney är väl de två enda personer nu som deltagit, som haft sex under 2 säsonger av BB, ändå värt att nämna.
2021-04-10, 01:42
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Vad sa de att Madde sagt då?

Massor om att hon varit frustrerad över att han inte tar initiativ osv. Hörde som sagt inte allt dock.
2021-04-10, 01:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ja Mergim visste att Adrian var kvar, jag såg Nardos gestikulera mot honom

Ändå kastade han ur sig känslig info från Madde..schysst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem