2021-04-10, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Jag vill gärna att Jackie åker ut då jag inte klarar av henne men den mobbning som sker gentemot henne inne i huset är fruktansvärd att se på nu, från alla håll. Det är inte kul längre, det är verkligen mobbning rakt igenom. Ingen lyssnar på henne, det skrattas åt henne, man gör narr av henne osv.
Väldigt mycket så. Var det Dompa eller Mergim som förvånat sa ”Jag trodde hon skulle bli ledsen för det där med Kapten Krycka!”? Sjuk kommentar att fälla, som att personen ville Tjackie skulle bli ledsen med flit.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
HUR FAN tänkte Madde när hon går och lägger sig!!! Och alla andra låter dompa och Emelie vara ifred... Bebishjärna

Vad menar du? Efter att både Madde och Mergim lämnat de ensamma och Emelie och Dompa gick upp igen hängde alla i rosa rummet och Madde var den första som gick och lade sig. Emelie och Dompa får inte ens sova i turkosa.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Jag vill gärna att Jackie åker ut då jag inte klarar av henne men den mobbning som sker gentemot henne inne i huset är fruktansvärd att se på nu, från alla håll. Det är inte kul längre, det är verkligen mobbning rakt igenom. Ingen lyssnar på henne, det skrattas åt henne, man gör narr av henne osv.

Håller med.. Både Jaqi och Madde blir mobbade. Till viss del även Simon tycker jag.
2021-04-10, 01:33
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag trodde faktiskt Tanja fejkade i början. Sådär glad, trevlig och positiv kan man ju bara inte vara, men jag hade fett fel. Tjejen är ju en liten ängel.
Jag blir orolig att BB inser hur populär hon är bland tittarna och förgiftar henne för att få ut henne. Hon hotar ju fyrans favorit Nardos och det tolererar ju inte fyran, de har ju redan skrivit ut checken.

Om jag fick ge Tanja ett råd så skulle det vara att hon inför kamerorna utnämner Nardos till personlig provsmakare. Då kan inte fyran matförgifta henne iallafall.

MVH/Gnomegirl.

Så är det ju, din gamla kärring! Massa pussar till dig!
Hon knullar alla på fläcken och skiter i vilket.
Sionist-fyran vill blame-a Tanja som ett luder och en judeförföljare. Vi andra (där du ingår) har redan startat ugnarna i Polen. Zyklonet har laddats. Lillebror har redan kastat Gamles träskor i elden...
2021-04-10, 01:34
Medlem
Det som precis hände i rosa rummet är ingenting annat än mobbning och det händer gång på gång! Sen är det ruttet av Adrian, som påstår att han hatar drama, att låta det fortsätta! Det är vidrigt hur de beter sig.
2021-04-10, 01:34
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Ja. Och senare sa Nardos att Adrian tryckt hårdare på hennes ben för att pressa de andra på svar.

Icke att förglömma att folk härmade Madde på ett löjligt sätt och berättade saker hon sagt privat. Hörde dock inte allt för stängde av ljudet pga kändes hemskt
2021-04-10, 01:35
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detarvaldags
Det som precis hände i rosa rummet är ingenting annat än mobbning och det händer gång på gång! Sen är det ruttet av Adrian, som påstår att han hatar drama, att låta det fortsätta! Det är vidrigt hur de beter sig.

Ja det var inte mycket i rosa rummet som kändes rätt senaste timmen
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Icke att förglömma att folk härmade Madde på ett löjligt sätt och berättade saker hon sagt privat. Hörde dock inte allt för stängde av ljudet pga kändes hemskt
Ja, det var en dryg stämning. Där alkoholen går in går vettet ur. För vissa. Tyvärr.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Men fina Tjackie .. Mitt annars så iskalla hjärta brister på riktigt nu
Hoppas hon får stanna kvar länge, trots benet och trots hennes pingpongshower utan pingponget.

Mitt iskalla hjärta brast också lite, speciellt när hon satt där i mörkret, oönskad av dom andra, o försökte berätta detta på något sätt men blev konstant avbruten och skrattad åt av alla i rummet.
Hon känns bara så ensam, trasig och vill passa in men blir alltid elefanten i rummet.
2021-04-10, 01:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Emelie är värst. Leker hennes vän, men så fort hon får chansen gör hon sig lustig över henne för att andra ska skratta med.

Så vidrigt beteende. Tycker så synd om Madde på alla plan just nu.

Absolut.. och Mergim måste ju ha sett Adrian eftersom Jaqi såg Adrian. Han berättade ju massor som Madde berättat i förtroende till henne. Riktig orm han också. Fattar inte vad som hänt senaste veckan..Alla har tappat masken.
2021-04-10, 01:37
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det är fan mobbning tycker jag.. De mjölkar henne på info sen sitter de och garvar tillsammans över vad hon sagt. Äckligt.

Exakt. Det är så jäkla vidrigt. Och jag gissar att ingen kommer skvallra om det för henne, inte ens för att skämta om.
2021-04-10, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja jag fick jätteont i hjärtat av det där alltså, var tvungen att stänga av ljudet för kändes så skämmigt. De har noll självinsikt i hur mycket de förnedrar Madde gång på gång, dels genom det de gjorde nu men även att pusha dem, på senaste tid, även utan Maddes vetskap.
Riktigt vidrigt av Dennis och Emelie att hålla på och fortsätta hetsa Madde och mjölka ur all info och sen dela med sig av det och skratta. Det är ju inte första gången de går bakom ryggen på henne och berättar allt för Adrian utan hennes vetskap. Fan hon vill ju själv ta ett steg tillbaka nu och ha kul där inne istället så vad är deras problem...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in