2021-04-10, 01:25
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Errors är accepterade - skyll på programmeringen (gener/uppväxt/erfarenheter). Förra året är förra året (Julia var bäst men det var ju egentligen Olga). Tanja är perfekt ... kanske är det problemet? Den typiska BB-vinnaren är inte perfekt, motbevisar kritikerna/"slåss mot demonerna".

Jag trodde faktiskt Tanja fejkade i början. Sådär glad, trevlig och positiv kan man ju bara inte vara, men jag hade fett fel. Tjejen är ju en liten ängel.
Jag blir orolig att BB inser hur populär hon är bland tittarna och förgiftar henne för att få ut henne. Hon hotar ju fyrans favorit Nardos och det tolererar ju inte fyran, de har ju redan skrivit ut checken.

Om jag fick ge Tanja ett råd så skulle det vara att hon inför kamerorna utnämner Nardos till personlig provsmakare. Då kan inte fyran matförgifta henne iallafall.

MVH/Gnomegirl.
2021-04-10, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Just det, så var det.
Verkligen, småjobbigt men det fanns verkligen inget ont i Frida.

Sjukligt nog gör det nästan ondare idag än när det faktiskt hände det med Frida. Är det masspsykosen man infinner sig i under en säsong?
Ja, där och då störde jag mig enormt på Frida men nu när jag tänker tillbaka på det så blir jag uppriktigt ledsen. Samma sak nu när jag ser hur Tjackie lägger sig ensam och det enda de i andra rummet gjorde var att skratta och fråga varandra om hon blev sur... Jaja! Vad ska man nu roa sig med?
2021-04-10, 01:27
Bannlyst
Så årets första och enda sexuella aktivitet förekom oväntat mellan Judith och Julia 👏👏👏👏👏🤮🤮
Grattis, erat pris blir att ni båda får åka hem 👍✌️
2021-04-10, 01:28
Medlem
Ridnes avatar
Jag hoppas att inte BB gör Rovjudith immun imorgon. Jag är inte lugn förrän hon sitter där på Måndag i soffan.
Låt oss skicka hem pullare 1 på Söndag till sin stackars cuck till kille, och pullare 2 på Måndag den ofredande vithajen.
Hoppas det sker. Vill inte se Rovjudith gå loss på henne mer
Medlem
upptagetvardets avatar
HUR FAN tänkte Madde när hon går och lägger sig!!! Och alla andra låter dompa och Emelie vara ifred... Bebishjärna
Medlem
Jag vill gärna att Jackie åker ut då jag inte klarar av henne men den mobbning som sker gentemot henne inne i huset är fruktansvärd att se på nu, från alla håll. Det är inte kul längre, det är verkligen mobbning rakt igenom. Ingen lyssnar på henne, det skrattas åt henne, man gör narr av henne osv.
2021-04-10, 01:29
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Alla berättar medan Adrian rävsover I SAMMA RUM allt vad Madde berättat för dem.. Vilka falska människor. Nardos är värst. Men hon är kär i honom förstås så det är därför. Mergims ursäkt vet jag inte. Eller Emelies.

Ja jag fick jätteont i hjärtat av det där alltså, var tvungen att stänga av ljudet för kändes så skämmigt. De har noll självinsikt i hur mycket de förnedrar Madde gång på gång, dels genom det de gjorde nu men även att pusha dem, på senaste tid, även utan Maddes vetskap.
2021-04-10, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Kan någon snäll stjäl berätta vad som hände, vad berättade Emelie och Nardos (+någon mer) om Madde framför Adrian som då låtsades sova?
De pratade om deras ”romans”. Inget farligt men ändå. Narcos visste hela tiden att Adrian var för och sa inte ett ljud. Det var Jackie som sa det när hon kom in i samtalet efter hon varit ute och rökt. Då tappade Emelie hakan och sa ”vad sa jag?”.
2021-04-10, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Jag vill gärna att Jackie åker ut då jag inte klarar av henne men den mobbning som sker gentemot henne inne i huset är fruktansvärd att se på nu, från alla håll. Det är inte kul längre, det är verkligen mobbning rakt igenom. Ingen lyssnar på henne, det skrattas åt henne, man gör narr av henne osv.
Håller med till tusen procent! Horribelt!
2021-04-10, 01:31
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja jag fick jätteont i hjärtat av det där alltså, var tvungen att stänga av ljudet för kändes så skämmigt. De har noll självinsikt i hur mycket de förnedrar Madde gång på gång, dels genom det de gjorde nu men även att pusha dem, på senaste tid, även utan Maddes vetskap.

Det är fan mobbning tycker jag.. De mjölkar henne på info sen sitter de och garvar tillsammans över vad hon sagt. Äckligt.
2021-04-10, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag trodde faktiskt Tanja fejkade i början. Sådär glad, trevlig och positiv kan man ju bara inte vara, men jag hade fett fel. Tjejen är ju en liten ängel.
Jag blir orolig att BB inser hur populär hon är bland tittarna och förgiftar henne för att få ut henne. Hon hotar ju fyrans favorit Nardos och det tolererar ju inte fyran, de har ju redan skrivit ut checken.

Om jag fick ge Tanja ett råd så skulle det vara att hon inför kamerorna utnämner Nardos till personlig provsmakare. Då kan inte fyran matförgifta henne iallafall.

MVH/Gnomegirl.

Tyvärr kan det vara så att du har rätt. Tanja är en ängel, men de föredrar Tjafs. Det blir allt tydligare - BB 2020 hade en deltagare med "likes" som åkte ut tidigare än förväntat, nu har de en deltagare med "likes" (eeeeeeyyyyyy!) som ännu inte lämnat huset.
2021-04-10, 01:32
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
De pratade om deras ”romans”. Inget farligt men ändå. Narcos visste hela tiden att Adrian var för och sa inte ett ljud. Det var Jackie som sa det när hon kom in i samtalet efter hon varit ute och rökt. Då tappade Emelie hakan och sa ”vad sa jag?”.
Ja. Och senare sa Nardos att Adrian tryckt hårdare på hennes ben för att pressa de andra på svar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in