2021-04-10, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Just ja, det gjorde ont!

Blev inte hon själv väldigt ledsen över det?
Jo, men hon försökte hålla upp sin positiva attityd. Jullan fyllde ju år precis innan och blev firad hela dagen. Får faktiskt lite ont i hjärtat när jag tänker på det, även om jag tyckte Frida var sjukt jobbig. Men det enda hon gjorde var att vara snäll.
Medlem
Så, vad händer imorgon? Tittarfrågor på G enligt BB insta (går fortsatt att skicka in frågor via deras story för den som vill). Men sen då? Någon (Tjackie eller AD) skall nedgraderas. Innebär det att den personen också hänger löst? Antagligen inte va? (iom att de redan bett tittarna skicka in frågor till de fyra sim nu sitter löst).

Men vad skall då en nedgradering innebära? Inte kommer militärveckan fortsätta till söndag? Eller? BB vill iaf de sover nu så borde ju vara ett gäng aktiviteter under morgondagen.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-04-10 kl. 01:24.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
En jävligt falsk jävel. Inte på något sätt bättre än albanen. Dennis och Emelie är inte det minsta bättre.

Falsk har han varit sedan han klev in i huset (nämnde tidigare hur han levererade exakt samma mening - "de sa att jag skulle klicka så bra med dig" - till Pedram och därefter Nardos/Joel). Tidpunkten var ändå bra, jämfört med exempelvis Anty.

Albanen har mognat (25-30%). Han var förra säsongens Joel, men jämfört med Joel är han vuxen/myndig. "Allting är relativt" (Einstein). Emelie är medvetet "falsk".
2021-04-10, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Då vet vi det och eventuellt bakgrunden till varför hon är så labil som hon är. Vem kan komma över en sådan sak? Ingen normalt funtad människa.
Nej, och det blir ännu värre när folket därinne inte lyssnar när hon säger att hon vill säga något seriöst fem gånger och de fortsätter skratta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast Mergim snackade ju skit om henne så fort han och Amilia var ensamma typ, så var ju aldrig äkta. Skulle typ kunna bli samma sak nu.
Just ja, hade helt glömt! Exakt den Mergim som tittade tillbaka ikväll. Ingen vacker syn.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Gjorde han det hela tiden? Mitt minne skonar mig från att komma ihåg det. Är så less på falskmuppen Mergim. Han har på sig Fridas tröja i huset i år så jag har nog antagit att de ändå blivit vänner.
Yes, he did. Någon dag efter den där middagen med henne, när man trodde att de bondat på riktigt, stod han och Amilia på utegården och skrattade åt hennes utseende. Typ "Ööhöhöh hur kan Lennie vilja hångla med henne usch" och hackade som vanligt på hennes positivitet.

Tror Mergim gillade henne, men använde henne som verktyg att hålla sig vän med Amilia. Märks ju att han fortfarande vänder kappan (eller hatten) efter vinden och anpassar vem han snackar skit om beroende på vem han pratar med. Allt för att passa in osv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Men fina Tjackie .. Mitt annars så iskalla hjärta brister på riktigt nu
Hoppas hon får stanna kvar länge, trots benet och trots hennes pingpongshower utan pingponget.
Mitt med, blir genuint ledsen för hennes skull. De bryr sig så lite om henne.
2021-04-10, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Precis, Frida var hela tiden utanför och folk glömde konstant bort hennes existens. Till och med BB glömde bort hennes 30-års dag.
JUST JA! Fan så taskigt det var! Får ont i hjärtat igen nu när jag tänker på det.
2021-04-10, 01:23
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jo, men hon försökte hålla upp sin positiva attityd. Jullan fyllde ju år precis innan och blev firad hela dagen. Får faktiskt lite ont i hjärtat när jag tänker på det, även om jag tyckte Frida var sjukt jobbig. Men det enda hon gjorde var att vara snäll.

Just det, så var det.
Verkligen, småjobbigt men det fanns verkligen inget ont i Frida.

Sjukligt nog gör det nästan ondare idag än när det faktiskt hände det med Frida. Är det masspsykosen man infinner sig i under en säsong?
2021-04-10, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
JUST JA! Fan så taskigt det var! Får ont i hjärtat igen nu när jag tänker på det.
Så tragiskt.

Nu filmar BB en helt ensam Tjackie som lindar sin fot. Ingen därinne bryr sig om henne.
2021-04-10, 01:24
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Så, vad händer imorgon? Tittarfrågor på G enligt BB insta (går fortsatt att skicka in frågor via deras story för den som vill). Men sen då? Någon (Tjackie eller AD) skall nedgraderas. Innebär det att den personen också hänger löst? Antagligen inte va iom att de redan bett tittarna skicka in frågor till de fyra sim nu sitter löst).

Men vad skall då en nedgradering innebära? Inte kommer militärveckan fortsätta till söndag? Eller? BB vill iaf de sover nu så borde ju vara ett gäng aktiviteter under morgondagen.
Tänker på att Pedrams nedgradering inte innebar att han förlorade sin immunitet så det borde ju vara detsamma för Jackie. Kanske någon tävling, den som vinner får välja om den vill sitta i duell med Julia eller hänga löst med de övriga på måndag?
2021-04-10, 01:25
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Yes, he did. Någon dag efter den där middagen med henne, när man trodde att de bondat på riktigt, stod han och Amilia på utegården och skrattade åt hennes utseende. Typ "Ööhöhöh hur kan Lennie vilja hångla med henne usch" och hackade som vanligt på hennes positivitet.

Tror Mergim gillade henne, men använde henne som verktyg att hålla sig vän med Amilia. Märks ju att han fortfarande vänder kappan (eller hatten) efter vinden och anpassar vem han snackar skit om beroende på vem han pratar med. Allt för att passa in osv.
Jag minns nu när du skrivit om det. Vidrigt beteende. Och honom släppte de in i år igen. Alldeles för osäker och vill vara i centrum non-stop men på fel sätt.

Nä dags att sova.
Godnatt alla i tråden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in